luni, 11 februarie 2013

Vopseaua L'Oreal Recital Preference

În ultimele luni am mare ghinion cu vopselele, mereu îmi iese mult prea diferit față de nuanța de pe cutie, iar mai demult nu-mi amintesc să fi avut problema asta.
Așa am pățit și de data asta. :(
N-a fost prima dată când am folosit Recital Preference, știam deja că miroase tare a amoniac, dar mi s-a părut o vopsea bună.
Acum e la reducere în Carrefour, costă 26 lei, e o bună ocazie s-o luați, dacă vă place.
Asta e nuanța care mi-a plăcut mie:


Se prepară clasic: se amestecă cele două sticluțe în cea cu capacul lung, se agita bine, se deșurubează și se aplică pe păr, apoi se întinde cu o pensulă(sau merge și cu mâna, dacă n-aveți pensulă). Vopseaua iese din tub sub forma unui gel mov.

Mănușile sunt mai de calitate decât cele clasice de celofan și sunt negre(ceea ce mie mi s-a părut serial-killer style ;)), bănuiesc că intenția era de a arăta cât mai profi).

Am stat 30 minute, așa cum scria pe cutie și rezultatul se vede mai jos.
                           Before                                          After
Nu știu cât de relevantă e poza, m-am străduit mult să surprind nuanța cea mai apropiată de adevăr(cu blitz ieșea prea deschis și fără blitz, prea închis). Aveam și părul foarte răvășit, nu mai știam cum să stau ca să iasă poza;)).  Poate aveam eu nuanța inițială prea închisă, dar dacă ar fi să mă iau după cutie, ar fi trebuit să iasă altfel, așa mi se pare că bate spre roșcat(mai ales la rădăcini se vede tare o nuanță de roșcat - prea roșcat, comparativ cu timidele tonuri de pe cutie). Mă așteptam la altceva.
Și așa am terminat cu vopselele din hypermarket. O să iau numai BES, care costă doar 19 lei , e într-o cantitate mai mare și mult mai bună. Doar că e cam departe de mine locul în care găsesc BES, și voiam să mă vopsesc repede, așa că am luat-o pe asta. Apropo, dacă știți și alte locuri în afară de SIR, în care să găsesc vopseaua BES, vă rog tare mult să-mi lăsați un comentariu.
Un lucru bun vreau sa adaug: balsamul care vine împreună cu vopseaua este senzațional(în poză, e cel din tubul auriu). Are 54 ml, e mai mare decât balsamurile care se vând de obicei cu o vopsea și dacă s-ar găsi de cumpărat full-size, l-aș cumpăra mâine(cred că e cel mai bun balsam pe care l-am avut folosit vreodată )


5 comentarii:

  1. mie imi place culoarea care ti-a iesit , chiar daca nu este exact cea de pe cutie, cat despre chestia asta, mie nu mi s-a intamplat chiar niciodata sa-mi iasa exact ca pe ambalaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, si mie imi place cat de cat, chiar daca nu-i ce-mi doream. Stiu ca nu iese ca pe cutie, dar eu am avut situatii cand pe cutie era blond cenusiu si pe par a iesit saten inchis :)))
      In realitatea se vede si mai tare diferenta, dar asta e :)

      Ștergere
  2. Multumesc, o sa trec pe la tine! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu o intrebare am parul pana la umeri si des mi.ar ajunge o cutie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu... probabil ca da... dar sa nu fie mai jos de umeri. Probabil doua cutii ar fi prea mult. Are 60 ml tubul, nu 50.

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...