joi, 14 februarie 2013

Șampon revitalizant cu ciocolată LORYS professional

Firma Lorys îmi era complet străină, nu auzisem deloc de ea, până când am citit aici despre masca de păr cu ciocolată. Cum am o slăbiciune pentru produsele care miros a ciocolată, câteva zile mai târziu m-am dus deja în IDM și mi-am luat nu numai masca cu ciocolată, dar și șamponul. :D Prețurile sunt foarte convenabile(în genul prețurilor de la Kallos), iar produsele sunt din Brazilia. Fiind aduse tocmai din Brazilia, având un miros așa frumos, cantități atât de mari și costând atât de puțin... m-am gândit la prima vedere că ceva trebuia sa fie dubios.
Am ales șamponul mai ales pentru miros, recunosc, îmi doream de mult un șampon cu ciocolată. Apoi pentru că are keratină și era recomandat pentru părul degradat și tratat chimic (iar eu am o problemă cu vopsitul excesiv și o decolorare în urmă cu câteva luni).
click pe poză, ca să o faceți mare
Ceea ce m-a „speriat” a fost că pe etichetă, printre multe calități, la un moment dat scrie "reduce volumul" - iar pe mine să am volum mă interesează cel mai tare. Dinainte de a-l folosi, ajunsesem la concluzia că este un șampon pentru părul uscat, umflat și rebel și că n-o să mi se potrivească(paradoxal, l-am folosit, totuși :)) )
Are o culoare de caramel și o textură mai aparte, e dens, gelatinos, iar atunci când îl întinzi pe păr, face multă spumă și în același timp îți simți părul încărcat sau năclăit în timp ce te speli, parcă îi simți textura și după ce se schimbă în spumă.
M-am speriat degeaba în privința volumului, pentru că nu-mi turtește părul(dar din păcate îl îngrașă mai repede).
Părul meu arată foarte bine după ce îl folosesc, dar mă tem că asta se datorează siliconilor(din păcate). Se descurcă ușor, de câteva ori am uitat să aplic balsam și n-am avut probleme cu descurcarea.
Simți mirosul de ciocolată doar când te speli, pentru că nu rezistă deloc pe păr(cât timp părul este ud, parcă se simte un fel de miros de... porumb dulce ;))
In gama Lorys, am observat că majoritatea șampoanelor sunt pentru păr degradat sau pentru hidratarea părului, nu am văzut vreunul pentru volum, de exemplu.
Șamponul se găsește în IDM la standul D02 de la parter, au foarte multe sortimente de șampoane și măști Lorys (au multe alte cosmetice, mai ieftine decât în magazine).
Cantitate: 350 ml. Preț: eu l-am luat cu 13,5 lei, acum am văzut că l-au ieftinit la 11.
Concluzie: dacă aveți părul vopsit, uscat, nu vă interesează prea tare ingredientele unui șampon și vreți ceva convenabil, este o alegere bună.
Pentru păr gras: no way.  Am încetat să-l folosesc când mai aveam vreo 50 ml, pentru că îmi îngrășa prea tare părul.
(Eu am părul gras la rădăcină și uscat pe lungime, de aceea îmi pot da seama cum se comportă la ambele tipuri de păr).
Șamponul are parabeni(pe mine nu mă deranjează, nu cred în acest mit), dar în general nu cred că are ingrediente benefice. Mai scrie pe el că nu are sare, știu ca unele ocolesc și acest ingredient.





Un comentariu:

  1. produsele se gasesc si online pe www.cosmeticerotta.ro
    transport in Bucuresti cu 5 lei, iar in tara valoarea taxelor postale.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...