vineri, 8 martie 2013

Vopseaua BES

A sosit momentul să vorbesc și despre vopseaua mea de păr preferată(mă refer la calitate-preț). Chiar dacă nu am poze să vă arăt cum a ieșit(m-am chinuit din nou o grămadă, dar nu iese în poză nuanța nicicum: ba e prea roșie, ba prea închisă și nu se mai înțelege nimic etc), o să vă laud puțin această vopsea, căci m-am mai vopsit de multe ori cu BES și de fiecare dată s-a comportat la fel.
Nuanța mea a fost 646, un fel de arămiu mai închis, și ca întotdeauna, culoarea mi-a ieșit foarte apropiată de cea din catalog. Mai jos puteți vedea o poză cu o parte din catalogul BES(nuanța mea a ieșit închisă în poză, în realitate e mai degrabă ca cea de sub ea: 743). Toate nuanțele sunt puțin diferite în realitate, vă arăt poza doar de orientare(dați click pe ea, ca s-o vedeți mai mare).
Vopseaua are o cantitate dublă față de vopselele obișnuite(100 ml) și mi-a fost mai mult decât suficientă, un sfert din ea am aplicat doar așa ca să n-o arunc, căci deja acoperisem tot.
Se prepară așa cum știm: se amestecă cele două componente.
După ce am omogenizat amestecul, eu am adăugat și trei picături din tratamentul leave-in cu ulei de argan de la Avon. Pentru că știam că asta scrie și pe instrucțiunile celui de la Moroccanoil și mai citisem pe undeva că se poate adăuga și puțin ulei de ricin, așa că am zis că pot să încerc și cu cel de la Avon. Și bine am făcut, mi-a lăsat părul mai mătăsos și parcă mai strălucitor.
M-am uitat puțin sceptică la culoarea amestecului, dar după ce l-am aplicat pe păr, a început să devină un roșcat în toată regula.
Un sfat de care eu am ținut cont pentru prima dată și care a fost foarte util: acela de a aplica vopseaua pe rădăcini și la 2-3 cm de la rădăcini, doar după vreo 15-20 minute. Astfel, la final nu a mai fost un contrast așa mare între nuanța de la rădăcini și restul, ca de obicei(la mine mereu la rădăcini iese mai deschisă sau mai vie orice culoare.)
În total am lăsat-o cam 35-40 minute. Când am clătit-o am stat o grămadă, curgea și curgea și apa nu mai rămânea odată curată, de am crezut că n-a mai rămas nimic în părul meu.
Dar în afară de asta, totul a ieșit cum nu se poate mai bine: uniform, frumos. E drept că mi-a lăsat un pic degradat părul, dar eu oricum îl aveam cam varză de la decolorări și atâtea vopsiri(noroc că îl umplu de produse și arată și el a păr uman :-)) ).
Cel mai mare dezavantaj este că nu e o vopsea prea accesibilă(a trebuit să mă duc până în SIR după ea). Costă 20 lei și e mult mai bună decât vopselele L'Oreal care se găsesc în magazine la prețuri aproape duble, iar BES are o gamă mult mai variată de nuanțe.
Din păcate, de când mi-am stricat nuanța cu Palette Color&Gloss(vopsea pe care o blestem de câte ori am ocazia), mă vopsesc doar cu nuanțe medii, nu așa de deschise cum mi-aș dori, fiindcă n-ar ieși nimic.
Apropo, am intrat și în cora și la Profihair Shop am văzut reduceri de până la 70% . N-am stat mult, că în magazin nu mai era nimeni, iar vânzătoarele mă enervau cu privirea insistentă, dar am văzut multe produse reduse, la prețuri destul de accesibile, merită să intrați dacă treceți pe acolo(au magazin și în Afi la etaj)

22 de comentarii:

  1. Nu m-am gandit niciodata ca as putea pune ulei in vopsea si ca 3 picaturi or sa aiba vreun efect ;)) poate o sa incerc data viitoare.
    Nu am incercat niciodata vopseaua asta. Nu ai gasit-o in complexul acela de la obor? -cel cu haine..pe acolo am vazut-o ultima data.

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu m-am gandit, pana am citit nu mai stiu pe unde ;)) Obor e mai departe de mine decat SIR (pt mine departe inseamna nr statiilor de metrou, ca pe harta e mai aproape :) ) Oricum e bine de stiut ca se gaseste si acolo, merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vopseaua de la BES e super buna, am facut cunoastiinta cu ea, acum vreo 4 ani in urma si acum 2 saptamani cand a trebuit sa ma revopsesc am apelat din nou la ea. Isi face treaba foarte bine, raportul calitate/pret e foarte bun. Niciodata nu m-a dezamagit in ceea ce priveste culoarea din catalog cu cea de pe parul meu. Depinde si ce fel de oxidant folositi la ea. La inceput il foloseam pe cel de 12% dar iti cam afecteaza parul, mai ales daca alegi un blond. Ultima oara am mers pe un oxidant de 6% cu doar o lacrima de 12% si a functionat. Avand in vedere ca nuanta pe care o aveam inainte era destul de inchisa. Mi-a deschis parul foarte frumos, am o nuanta nisipie draguta de vara, si foarte naturala. Deci BES Rules de acum inainte!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Caut vopseaua BES de vreo luna in constanta si degeaba, nu o gasesc... Ma poate ajuta cineva va rog frumos?????

    RăspundețiȘtergere
  5. buna..si eu sunt fana a acestei marci...insa de data asta am luat si vopseaua corectoare a nuntei alese..vreau sa iasa un rosu..dar rosu mah nene;))....prb mea este ca nu stiu cum sa le combin.de la vanzatoare am inteles ca le amestec ..dar nu am intrebat de cantitatea de corector pe trb s-o utilizez iar pe prospect scrie :a nu se folosi mai mult de 10 gr produs.Ma puteti ajuta ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate eu una chiar nu stiu despre ce vorbesti, nu am avut niciodata vopseaua corectoare de la bes, e prima data cand aud... :(

      Ștergere
    2. buna...v-am descoperit abia astazi, dar pot sa va spun cum se combina vopseaua de la Wella Koleston pentru blond, in general corectorul sau blondul special cum spun ei se pune in raport de 1:2, adica jumatate de tub la 1 tub de vopsea si la 1 tub de oxidant, cred ca in cazul tau nu trebuie sa folosesti mai mult de 10 gr la un tub de vopsea...pana la urma cum ti-a iesit?

      Ștergere
  6. Buna ziua,
    Pe unde gasiti BES in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la IDM Basarab - pentru Anonim

      Ștergere
    2. in piata vitan (langa mall vitan) la etaj.

      Ștergere
    3. Am gasit vopseaua BES (si dupa parerea mea cea mai buna vopsea pentru par) la magazinul naturist de langa piata Berceni pe strada cu farmacia Beladona.

      Ștergere
    4. Eu acum am Blond Cendre inchis in par de la ea...6.1 ca luasem 7.1 si a iesit prea deschis....Acum am luat revelatorul de la ei fara amoniac. Se gaseste in piata Big la prima taraba de langa librarie....este 20 de lei si are doua cutii mari cu toate nuantele .

      Ștergere
  7. Prosper 13 Septembrie, dar e mai scumpa decat la IDM

    RăspundețiȘtergere
  8. unde gasesc vopsea BES in CLUJ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe memo, chiar langa statia de troleu, pe partea cu muzeul etnografic. e un magazin micut cu cosmetice si produse de par, langa intrarea la A'telier

      Ștergere
  9. in pitesti unde pot gasi aceasta vopsea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. In SIR chiar langa una dintre intrari(nu mai stiu care)este un magazin micut cu multe cosmetice (sau era acum un an jumate, nu am mai fost de atunci, dar cred ca inca e)

      Ștergere
  11. Buna. in brasov unde as putea s-o gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  12. In Brasov vopseaua se gaseste in complexul Orizont 3000,inauntru,in singurul stand cu vopsea,produse de make-up,etc,aproape de intrarea din B-dul Saturn.Tot acolo pe langa Bes puteti gasi si vopseaua HairLight,tot profesionala si ea,amandoua la preturi accesibile.

    RăspundețiȘtergere
  13. In Oradea unde se gaseste vopseaua BES ?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...