sâmbătă, 6 decembrie 2014

Favisan, șamponul pentru volum

În urmă cu vreo șapte ani am mai folosit ceva de la Favisan, un șampon pentru căderea părului, care nu-mi amintesc dacă mi-a plăcut sau nu, dar daca dați un search pe Google, o să vedeți că șamponul pentru volum are foarte multe review-uri pozitive.

E puțin mai complicată spălarea părului cu el, la fel ca și cu multe alte șampoane românești, în sensul că trebuie să îl ții puțin pe păr (în acest caz 3 minute), iar ultima clătire să o faci cu apă minerală sau cu oțet. Nu am respectat clătirea cu apă minerală/oțet, dar întotdeauna am șamponat de 2 ori și am lăsat câte minim 3 minute, așa cum scrie pe ambalaj.
Am constatat că mereu când încep să folosesc un șampon pentru volum, am în cap niște așteptări destul de nerealiste: îmi doresc ca șamponul să-mi facă părul să pară foarte dens, dublu și bombat (așa ceva nu am întâlnit la niciun șampon, deși dacă mă iau după unele bloguri, sunt foarte multe fete care dau peste o grămadă de șampoane care le triplează podoaba capilară și le oferă un volum fantastic și etc, lucruri total străine mie, care am încercat câteva zeci de șampoane din toate categoriile de preț). Cred că atributul principal pe care trebuie să-l aiba un șampon pentru volum, adresat părului fin, este de a-l face să nu mai stea lipit de cap și să nu se mai despartă în șuvițe. Cam asta este maximul pe care-l fac majoritatea, doar că unele îl lasă moale și plăcut, altele îl lasă mai aspru și probabil excepțiile îi dau un plus de volum, dar nu cred că un șampon poate face ceva spectaculos, așa cum pot produsele de styling.
Șamponul din poza mi-a ajutat ca părul să nu mai stea lipit de cap și să nu se mai despartă în șuvițe, i-a dat cât de cât o structură și sunt oarecum mulțumită de efect. (Totuși, nu e mai bun decât Balea pentru volum). Dacă nu aș avea DM în oraș și dacă nu ar avea sodium lauryl sulphate, l-aș mai lua. Nici la restul ingredientelor nu stă strălucit, dar din cauza acestui ingredient agresiv, vopseaua mi s-a dus mai repede din păr și spre finalul utilizării sale am observat niște mici coșuri pe scalp, pe care cred că e posibil să mi le fi cauzat el.

Dacă ar fi să îl recomand cuiva, l-aș recomanda cuiva care nu are părul vopsit, nu are DM în oraș ca să-și poată lua Balea pt volum și nu are scalpul sensibil. În rest, numai de bine. (a costat 9 lei - 200 ml).

Ingrediente(click pe poză ca să o faceți mare):


8 comentarii:

  1. Nu am incercat sampoane de la Favisan, insa sunt in cautarea unuia pentru volum deoarece am parul foarte fin
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. eu l-am avut pe cel impotriva caderii parului si imi placea mult faptul ca mi-a ajutat la crestere, si mi-a si dat volum. usca putin firul ce-i drept, dar cu un balsam mai hidratant facea treaba foarte foarte buna. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Incearca samponul de la Viva natura cu lamaie si argan este foarte bun eu il folosesc de o luna si imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place cel de la Favisan pentru cresterea parului.M-a ajutat foarte mult,ce-i drept,rezultatele s-au vazut cam dupa 2 luni,dar timpul trece repede :)))

    Georgi

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit niciodata de acest sampon si nici nu l-am zarit prin magazine. Eu am nevoie de ceva care sa imi ofere volum si care sa nu imi irite scalpul. Acum de nevoie folosesc head and shoulders pentru ca este singurul care imi mentine scalpul cuminte. Am folosit o perioada Alpecin ( l-am cumparat din uk) si am fost cea mai fericita. Parca imi disparusera toate problemele. Dupa ce s-a terminat am iinceput cu vechiul sampon... Ma gandeam sa incerc si eu un sampon Favisan, poate am noroc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce nu mai scrii...? Acum ti am descoperit blogul. Imi place umorul tau, iar parul e si obsesia mea. Mai avem si acelasi tip de par ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu tot acum ti-am descoperit blogul si imi place.

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Lamaie mov, ti-am citit aproape toate postarile. Ma regasesc in multe detalii (produse, cartea Pe campia Armaghedonului "pentru cei crescuti in Ardeal si cu bunici la tara" etc). Tare mi-ar placea sa mai postezi. Toti oamenii care scriu cat decat lucruri mai interesante renunta...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...