luni, 13 mai 2013

Decolorare cu Syoss și noua vopsea Syoss Oleo Intense

Dacă vă interesează doar despre vopseaua Syoss Oleo Intense, dați mai în josul paginii, că acum urmează o poveste lungă despre o decolorare semi-eșuată. :)

La aproximativ 9 luni după ce mi-am decolorat părul prima dată, am făcut-o zilele astea din nou. Nuanța mi-a fost stricată de vopseaua Palette Color&Gloss(o porcărie de vopsea!), după care am fost forțată să mă vopsesc mai închis, pentru a acoperi paguba. Încet, încet, în câteva luni am renunțat la blond și am avut tot felul de nuanțe (dar niciodată una uniformă). Recent mi s-a făcut dor de blond, așa că am luat-o de la capăt... știu prea bine câte bătăi de cap implică un blond decolorat și la fel de bine știam că aveam un păr degradat, subțire și încă o decolorare era exact ce mai lipsea! Dar știți cum e când ți se pune pata...
Totuși, am ales un decolorant și o vopsea fără amoniac.
Decolorantul ales a fost Syoss 11-0. Tot cu Syoss m-am făcut și vara trecută și am fost mulțumită.
Aplicarea a fost oarecum ușoară, la fel ca orice vopsea Syoss, n-am avut nevoie de un bol, totul s-a întâmplat în flaconul ăla mic cu aplicator. Timpul maxim de acțiune este de 45 minute, cel minim de 25 , rămânând ca fiecare să aprecieze după ochi cât trebuie să-l lase în păr.
Știam că rădăcinile se decolorează cel mai repede și mai tare, așa că prima dată am aplicat doar pe lungime, la rădăcini am lăsat vreo 10 cm liberi, am așteptat 20 minute și abia pe urmă am aplicat la rădăcini. După care am mai stat vreo 20 minute. Acest lucru a fost o greșeală în cazul meu, pentru că eram vopsită șaten-roșcat mai pronunțat în zona rădăcinilor. Și se știe că roșcatul iese greu din păr, așa că am rămas cu umbre portocalii, din cauză că l-am lăsat prea puțin la rădăcini.
Mi-a fost puțin teamă că n-o să-mi ajungă o singură cutie(am părul până la sâni), dar aplicată cu maximă zgârcenie, mi-a ajuns(la limită). După ce am aplicat pe tot părul, am masat foarte bine peste tot, să mă asigur că s-a distribuit uniform.
Neavând amoniac, decolorantul nu are acel miros puternic, dar umila mea părere este că miroase a grajd :))
Ultima dată m-am vopsit acum o lună și jumătate, aveam o nuanță spălăcită, pe care nu știu cât de bine am reușit s-o redau în poză. Dar oricum, mi se pare că a decolorat foarte bine, pozele nu sunt cele mai strălucite, dar decolorarea chiar a fost o reușită! Da, așa e părul meu în starea lui naturală, doar spălat și uscat : super-degradat. Deși în mod normal îl umplu de produse și arată bine, mă întristez mereu când văd cum arată de fapt:
înainte                           după
Nu-mi place să mă vopsesc imediat după decolorare, când am părul curat, ci prefer să aștept o zi, ca părul să fie puțin gras. M-am obișnuit de câțiva ani să aplic vopseaua doar pe părul puțin murdar, nu știu dacă e doar un mit sau o impresie, dar așa mi se pare mie că prinde mai bine. Așa că în ziua respectivă n-am mai ieșit din casă, nu mă prinde deloc blondul ăla-gălbui, eu am tenul prea alb. Mai ales că stau într-o zona super-circulată, chiar nu puteam ieși. Am ieșit, însă, seara, până la magazin, cu un hanorac și gluga pe cap, ca un gangster :))
A doua zi dimineața, cu mari emoții, am aplicat nuanța de mai jos a vopselei Compagnia del colore, vopsea fără amoniac, profesională, italiană, care vine în ambalaj de 100 ml (cumpărată de la Axelle : 23 lei vopseaua + 8 lei activatorul). Nuanța aleasă de mine a fost 8.32 - light beige blond și din spusele vânzătoarei de la Axelle, în realitate iese cu un ton mai închis decât în catalog. Poza găsită pe internet e cea de mai jos, dar în realitate nu mai țin minte cum arăta în catalog, știu doar că era puțin mai deschisă.
A fost prima dată când am folosit această vopsea și nu știam la ce să mă aștept.
Am greșit mult când am aplicat decolorantul pe rădăcini doar după 20 minute.... astfel că rădăcinile cu tentă portocalie nu mi-au putut fi acoperite de această vopsea, care era prea deschisă. Apropo, chiar dacă n-are amoniac, miroase tare urât și mirosul se simte destul de puternic pe păr.
Nu-mi plăcea deloc, eram încă gălbuie în cap, cu rădăcini blond-portocalii, așa că nerăbdătoare și cu părul prins, am fugit repede la magazin cu gândul să-mi mai iau o vopsea, pentru că efectiv 10 cm de la rădăcini arătau oribil, nu a prins aproape deloc acolo, în poză nu se vede, dar cele care v-ați decolorat, știți despre ce vorbesc... Așa că...
Ajunsă în magazin hotărâtă să-mi iau un blond-cenușiu, am dat cu ochii peste noua vopsea Syoss Oleo Intense, vopsea permanentă pe bază de ulei, fără amoniac. Trecând peste tot bla-bla-ul lor de marketing cu  uleiuri pure 100%, au niște nuanțe foarte frumoase, dintre care mie mi-a plăcut așa de mult cea de mai jos, că în două minute m-am răzgândit cu blondul. Da, sunt instabilă. :)) E la ofertă în Carrefour, la prețul de 22 lei.
6-76 - Warm copper. Bine, având în vedere că aveam să o aplic pe blond deschis, știam că o să iasă mai deschisă ca pe cutie, dar tot nu m-am putut abține.
Nu miroase deloc urât, din fericire, are un miros destul de discret. Când am clătit-o am simțit cel mai bine că e pe bază de ulei, s-a clătit foarte frumos, îmi simțeam părul de parcă aș fi aplicat și un balsam, se desurca perfect, era fin, așa ceva nu mi s-a mai întâmplat cu nicio vopsea. Se vede și în poză că mi-a lăsat părul într-o stare mult mai bună decât cealaltă vopsea. Rezultatul:
A ieșit un fel de... strawberry blonde... am observat că pe vârfuri n-a prins aproape deloc(dar le-am tăiat ulterior, oricum), cred ca era too much, părul meu e mult prea poros și degradat, nu mai absorbea deja. Data viitoare va ieși mai bine, acum am simțit că părul meu nu mai poate, era prea îmbâcsit de vopsele.

Îmi pare rău de cei 31 lei pe care i-am aruncat pe fereastră cu vopseaua Compagnia del colore, dar am greșit că n-am aplicat cum trebuie decolorantul, asta e. Nu știu dacă voi mai lua Compagnia del colore, posibil undeva în viitor o să-i mai dau o șansă, dar mirosul ăla urât și experiența nereușită mă țin momentan la distanță.
Nu vreau să mă gândesc cum ar fi arătat părul meu dacă toate aceste 3 vopsiri ar fi fost cu vopsea cu amoniac :P Momentan e în stare bună, deși știu ce mă așteaptă, am mai avut părul decolorat.
Deci, ca o concluzie, dacă vedeți Syoss Oleo Intense prin magazine, să știți că merită, chiar era nevoie pe piață de o vopsea fără amoniac, care să aducă ceva nuanțe așa vibrante și frumoase, căci oferta pe care o aveam la vopsele fără amoniac era destul de limitată

EDIT: a trecut o săptămână și jumătate de când m-am vopsit cu Syoss Oleo Intense și în acest timp mi-am spălat părul de vreo 6 ori. VOPSEAUA S-A DUS! Și încă într-un mod urât. Trebuie, din păcate, să mă revopsesc, pentru că arată groaznic.

54 de comentarii:

  1. Uau, ce aventura! Ai avut ceva curaj sa te colorezi de 3 ori intr-un timp atat de scurt, dar, cum ai zis si tu, macar au fost fara amoniac. Mie nu mi se pare ca arata asa de rau parul tau, pare un pic fragil, dar in rest e chiar un par frumos din ce se observa in poze.

    Cat despre fenomenul razgandirii, te inteleg perfect, si eu am fost toate culorile in cap (dar pe rand, bineinteles). Totusi, blondul ramane my go-to colour :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine blondul ramane pe locul 1. ;)) Da, am fost cam impulsiva cu astea 3 vopsiri, dar nu puteam ramane asa, arata prea urat.
      E groaznic parul meu in realitate, la varfuri e ca lana, aproape....:(

      Ștergere
    2. Pentru decolorarea parului incercati COLOR OFF, este un produs profesional rusesc ce decoloreaza parul fara sa il arda,nu contine amoniac, aici gasiti maimulte detalii
      https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional

      Ștergere
  2. ce mult imi place cum ti-a iesit ultima culoare<3. Ce culoare au ochii tai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si mie imi place :D Sunt albastri ochii mei si imi ies in evidenta mai tare acum :)

      Ștergere
  3. Bună! Este prima oară când mă vopsesc, părul meu natural este brunet. Am găsit la magazin exat decolorantul din imagine, am găsit și vopseaua numai că eu o să îmi iau altă nuanță(mokka brown). Am tot citit că decolorarea dăunează părului rău și mi s-a făcut cam teamă să mă mai vopsesc..tu ce părere ai ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai... normal ca dauneaza parului.... decolorantul syoss de 11 nu are amoniac si nu dauneaza asa tare, eu acum un an m-am decolorat cu un decolorant puternic cu amoniac si mi-a afectat foarte tare parul, inca nu si-a revenit. Dar dupa ce m-am decolorat cu decolorant fara amoniac, n-am observat sa se inrautateasca starea lui... depinde si ce par ai (eu il am subtire si fin). Oricum e un risc pe care ti-l asumi... eu nu mai suportam nuanta, asa ca mi l-am asumat. Dar cu asta de 11 nu cred ca e problema, doar cu ala de 12 sau de 13.

      Ștergere
  4. Cum adica s-a dus vopseaua in mod urat? Eu am momentan un blond deschis in cap si mi-am luat un blond inchis 6-10 pentru a-i da o culoare mai inchisa. Cum anume ramane dupa ce se duce??? Am intrat la griji.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi-a ramas un galben urat, nu stiu cum va ramane la tine, ca nu e aceeasi nuanta de vopsea si nici aceeasi nuanta de par

      Ștergere
    2. Ma gandesc ca ti-a ramas un galben urat pentru ca erai inainte decolorata, si in urma spalarilor, parul a ajuns la culoarea obtinuta in urma decolorarii.

      Ștergere
    3. da, normal. Insa ideea e ca nuanta asta e prea slaba, nu acopera bine o nuanta de blond si nu tine. De atunci m-am mai vopsit si cu alte nuante de la oleo intense si concluzia mereu a fost aceeasi

      Ștergere
    4. nu e buna deloc syoss

      Ștergere
    5. m-am vopsit cu nuanta 6-40 saten auriu si mi-a iesit la radacina roscat iar pe lungime saten deschis .aoleoooo imi vine sa ma tund la 0 :((((

      Ștergere
  5. Buna!
    As vrea sa ma vopsesc cu syoss aceeasi nuanta, dar poti sa imi spui mai multe? Adica cand te-ai vopsit radacinile si parul aveau aproape aceeasi culoare, dar dupa vopseaua s-a spalat? Nu a rezistat?
    Tee pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna! a prins la radacina, dar pe lungime asa si asa pt ca aveam eu parul decolorat si destul de ars. Dar la radacina nu era ars, era par normal si tot s-a dus repede. Si dupa o luna, adica acum cateva zile m-am vopsit din nou cu Syoss Oleo Intense, alta nuanta, mai inchisa. A prins la radacina, dar deja la a 3-a spalare vad ca se cam duce, nu mai e deloc ca la inceput. E buna, nu usuca parul etc, dar nu prea rezista.... poate doar pt intretinerea culorii. Nu stiu, la mine cel putin nu rezista vopseaua asta.

      Ștergere
  6. Hei , eu am parul blond inchis [natural] , si vreau sa il vopsesc un blond sampanie . E nevoie de decolorare? ce spui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in principiu, nu cred. Depinde de ce vopsea folosesti (cat e de buna etc). Eventual ia-ti una la care poti alege tu oxidantul si alege un oxidant mai puternic, sa fie sigur (sunt vopsele care se vand separat de oxidant- Bes, Kallos si in general cele profesionale). O sa-ti zica vanzatoarea de acolo de care ai avea nevoie.

      Ștergere
  7. Buna . Cat ai dat pe decolorant si de unde il pot cumpara ? Si sti cam cat ar trebuii sa il tin in cap ? Eu pe la radacini am un blond mai inchis , nu din acela deschis si restul parului este saten deschis . Eu eram un fel de brunet deschis si mi am cumparat vopsea garnier blond foarte deschis cenusiu si nu a iesit blodn deloc , decat pe la radacini cum am spus . Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. decolorantul se gaseste in orice hypermarket sau magazin cu vopsele, costa intre 11 si 20 lei, depinde de magazin. Nu mai stiu cat ar trebui sa il tii, scrie pe instructiuni. In principiu la radacini se lasa mai putin

      Ștergere
    2. multumesc frumos de raspuns . apropo, super tare blogul asta al tau . imi place foarte mult :o33

      Ștergere
    3. cu placere :) multumesc pt cuvinte, te mai astept pe aici! :)

      Ștergere
    4. pentru putin :*

      Ștergere
  8. hei , sti ce tratamente naturale pot face pentru par dupa decolorare ? multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, mie cel mai bun mi se pare cel cu iaurt si ou. Un iaurt mic cu multa grasime + un ou, se amesteca, se aplica pe par(nu si la radacini), dupa care il tii vreo 30 minute si apoi te speli normal. E cel mai bun, eu aplic saptamanal :)

      Ștergere
  9. aa , multumesc frumos :o3 si trebuie aplicat dupa fiecare spalare sau doar o odata pe saptamana ? poate avea si efecte negative?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si imi poti spune daca masca asta merge si cu smantana facuta?

      Ștergere
    2. Nu DUPA spalare, ci INAINTE de spalare, pe parul uscat. Nu stiu daca merge cu smantana... dar iaurtul sa aiba cat mai multa grasime. Poate e ok si cu smantana, poti incerca. Efecte negative nu, doar iti poate ingrasa parul la radacina (dar nu o pune la radacina). Si clateste-te bine, o sa iti miroasa parul putin a ou :D Dar merita

      Ștergere
  10. Si eu m-am vopsit cu Oleo,si e ok,singurul defect e ca,curge in draci la spalat ,si cred ca continuat sa se duca de pe parul meu pana ce nu s-a mai observat nuanta :( Pentru mine a fost indeajuns sa ma faca sa nu o mai recumpar !Prietena mea cea mai buna dpdv al vopselei este "porcaria" de la Palette,bine ca eu folosesc roscat si ma inteleg super bine cu ea :) Important e ca per total nu ai ramas fara par(foarte bine gandit la faza fara amoniac)si nuanta a iesit destul de faina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de iesit, a iesit, partea trista e ca a durat cateva zile :))) Pur si simplu nu tine vopseaua asta... si cat am fost vopsita cu ea, am folosit doar sampoane fara SLS, SLES, naturiste, blande, si tot s-a dus repede din par... am mai avut vopsele fara amoniac, dar parca durau ceva mai mult, totusi.

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-am vopsit si eu cu Oleo, la radacini o culoare foarte frumoasa, la varfuri dezastru.Sunt blonda, decolorata....desi nu m-am vopsit de ceva timp, nu s-a aplicat uniform.De taiat din el, nu am cum sa tai, ca deja e scurtut (un bob lung) :))).Arata bine doar daca il tin prins intr-un coc de balerina si nu se vad varfurile un gri-maro.
    O alta incercare maine, cu alta vopsea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt roscata de ceva timp si m-am plictisit groaznic de culoarea asta. Am inteles ca nu se prinde nimic pe roscat trebuie sa ma decolorez neaparat???:(
    In fine vreau o nuanta gen asta -> http://tinypic.com/r/mkkuue/5 sau http://tinypic.com/r/maavqc/5
    Ceva recomandari ? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am ceva roscat mai deschis acum in cap si intr-adevar nu prea prinde mare lucru peste sau daca prinde, roscatul iese repede la iveala. Eu o sa apelez acum la o vopsea mai inspre maro asa, cu tonuri mai calde, sa mai acopere din roscat sau sa mascheze. cu tonuri reci am vazut ca nu merge.

      Ștergere
  14. Nu e buna vopseaua, iese la spalat! Din pacate nu am citit pe acest site inainte sa ma vopsesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună, Aura. Am citit articolul tău cu decolorarea pe care ai făcut-o acasă vara trecută. Regret că nu am stat să citesc toate comentariile de acolo, dar chiar nu am timp, trebuie să iau o decizie foarte rapid pentru că voi pleca din ţară. Părul meu natural este castaniu închis, vopsit de n ori cu Garniere si Syoss (recent), iar acum a ajuns la un căcăniu în dungi. Rădăcină castanie, care pare brunetă de la contrast, un roşcat tâmpit tare, o cretinitate de roşu cu morcov şi efectiv nu îl mai suport. Aş vrea să îmi iasă un roşcat intens, uşor spre roz (îţi las un link), dar mi-e că nu o să iasă exact ce vreau. Cam ce-aş putea să fac? Decolorare, ok, dar nu aş prea vrea să-mi nenorocesc lungimea lui. Zici că 11-0 e fără amoniac şi nu nenoroceşte părul atât de tare? Iată poza: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150195366554803&set=a.429330354802.209631.513524802&type=1&theater
    Plus, am pielea măslinie, uşooor spre albă, m-ar prinde? Nu vreau să arăt ca o florareasă, totuşi..
    Mersi din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Sa stii in primul rand ca eu mi-am nenorocit parul din pricina decolorarilor repetate... ca o singura decolorare nu mi-a daunat chiar asa de tare. Da, cel de 11 nu are amoniac, parca, dar nu stiu cat de puternic o sa fie la tine, avand in vedere ca si tu ai straturi peste straturi de vopsea. Eu zic sa incerci cu cel de 11 intai si daca nu esti multumita de cat a deschis, sa mai aplici o data decolorantul de 10 (cel mai slab si bland, asta chiar e ok). Si a doua zi aplici nuanta pe care o vrei. Dupa care masti, tratamente etc. Trebuie sa mai stii ca parul decolorat o sa iti iasa mereu la iveala de sub nuanta pe care o aplici deasupra si asta destul de repede(vei observa dupa cateva spalari ca vopseaua isi pierde din intensitate si se vad niste tonuri de galben-pui de la decolorat) Nu cred ca o sa ajungi chiar din prima la nuanta aceea, dar te poti apropia destul de mult. SI pe urma neaparat sa ai mare grija de parul tau, cu masti si tratamente si cu un sampon pt par vopsit, eventual(cred ca e greu de intretinut nuanta pe care o vrei,mai ales aplicata peste un par decolorat). Succes!

      Ștergere
  16. Nu te mai decolora cu Syoss, cel putin cu amoniac iti ramane o culoare uniforma si un aspect cat de cat ingrijit. Am ajuns la deviza ca decat fara amoniac mai bine nimic.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nu ma decolorez niciodata. Aplic vopseaua la radacina si putin pe fir, la sfarsit. Iese mereu ca pe cutie, orice vopsea ar fi, dar evit cele cu tente gri, cenusii, poti pati chestii bizare, sa iesi chiar albastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau sa contrazic pe nimeni pt ca nu ma intereseaza sa intru in polemica... Dar...Dintotdeuna a trebuit sa ma deschid la salon din saten inchis in blond. Ajunsesem blond cenusiu in timp,dar radacinile cresteau,cea care si cel care ma vopseau ma decolorau cu pudra la radacina pt uniformizare si tot asa. Parul creste rpd si dupa f putin timp orice nuantatoru se duce,la radacini e galbui,etc. In concluzie,acum sunt un blond mediu,realizat de mine cu syoss oleo si DUREAZA si decoloreaza radacina extraordinar.

      Ștergere
    2. Ce nuanta ai folosit de la oleo? Eu sunt tot satena inchis si la fel, nu sunt fan decolorat. Vreau un blond mediu, cu refxele portocalii cat mai reduse si am ales natural blond acum de la oleo, urmeaza sa ma vopsesc si sper sa deschida cat de cat ca am un pigment puternic. Inainte m-am facut cu londa dar mi-a ars pielea capului putin si am renuntat desi nuanta imi placea mult era noblesse serene.

      Ștergere
  18. Si la mine a avut acelasi efect vopseaua fara amoniac de la Syoss (pentru blond inchis). E buna pentru ca e blanda cu parul, insa iasa rapid culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  19. bună , aș putea amesteca cumva decolorantul syoss cu o vopsea din aceași gamă? mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  20. bună , aș putea amesteca cumva decolorantul syoss cu o vopsea din aceași gamă? mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  21. bună , aș putea amesteca cumva decolorantul syoss cu o vopsea din aceași gamă? mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  22. Am folosit si eu nuanta cupru cald. S-a dus dupa 2 saptamani dar am revopsit imediat tot cu ea si a iesit super.

    RăspundețiȘtergere
  23. de unde pot gasi activator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in orice magazin cu produse de par profesionale sau la orice stand cu produse Kallos. De oriunde iei vopseaua, se gaseste si activator

      Ștergere
  24. Ce ziceti de o varianta eco si mai putin "invaziva"?
    Vopseste-ma Organic este o vopsea de par organica obtinuta dintr-un amestec de plante terapeutice rare, fara nici un fel de chimicale. Aceasta este prima vopsea de par ce acopera eficient firele albe dintr-un singur pas fara ingrediente sintetice. Realizata din ierburi ayurvedice organice, ea imbraca delicat firele de par pentru o culoare stabila, vibranta si de lunga durata, hraneste si restabileste echilibrul firului de par si previne ruperea si uscarea acestuia. Vopseaua lasa parul stralucitor, puternic, lucios si sanatos în mod natural. Ea este benefica mai ales pentru persoanele sensibile sau alergice la chimicale precum si pentru femeile insarcinate.

    Vopsea de par este disponibila în urmatoarele nuante de culori:
    * Negru * Mahon * Castaniu închis * Castaniu * Castaniu roscat * Vin rosu * Aramiu * Rosu de Burgundia * Blond auriu * Blond roscat

    Pentru mai multe informatii vizitati-ne la www.organichenna.ro sau https://www.facebook.com/organichennaromania

    Cu mult drag! Andreea :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna. Eu am o poveste mai lunga. Am facut cea mai mare tampenie ever, mi-am facut niste suvite,cu decolorant, si nu mi-am placut niciodata. Apoi am fost la alt salon si mi-a aplicat o vopsea peste tot parul. Suvitele au fost facute pe par natural,nevopsit niciodata. Asta la inceputul lui noiembrie,apoi, la jumatatea lui ianuarie,acum, m-am vopsit cu o vopsea de la garnier cea mai inchisa nuanta de saten in ideea ca suvitele nu vor mai aparea? ce zici ? mai ies la iveala suvitele? intrebarea mea e cand vopseaua asta se va decolora de la spalari,ce va iesi, vopseaua de dinainte sau culoarea mea?? vreau culoarea mea naturala inapoi !!! ce sa fac? m-am gandit sa astept 3 luni si sa ma vopsesc o culoare cat mai apropiata de culoarea mea naturala? in felul asta vor mai aparea suvitele? sau orice urma de vopsea? Imi vreau culoarea naturala inapoi! Te rog da-mi un sfat sa scap de toata vopselele astea si sa ajung din nou la natural. multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  26. Spun din proprie experienta ca vopseaua Syoss iti ofera entuziasmu` acela si bucuria ca ai facut alegerea corecta, dar iti spulbera asteptarile odata cu trecerea timpului. M`am vopsit cu Syoss de nenumarate ori. De la blond, la un saten inchis spre brunet, pana la un roscat si am fost dezamagita de fiecare data pentru ca se duce foarte repede culoare din par. Dezamagitor...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...