duminică, 11 noiembrie 2012

Pureté Clean by Yves Rocher - şampon purificator pentru păr gras

Exista până la jumatea lunii octombrie o ofertă în Plaza, pentru studenţi. Mergeai la biroul de informaţii cu carnetul de student şi primeai două vouchere: unul cu reduceri la mai multe magazine şi unul de 25 lei. Când l-am văzut pe cel de 25 lei am zis, aha, lasă că ştiu eu cum e cu voucherele astea, pun pariu că ai 25 lei reducere dacă faci cumpărături de 200-300 lei.Dar nu a fost aşa!
Nu mi-a venit să cred când am întrebat la standul Flormar(unul din magazinele participante) care e valoarea minimă de care trebuie să cumpăr pt a-l putea folosi şi vânzătoarea mi-a răspuns că nu există o valoare minimă, voucherul poate fi folosit ca atare. Fetele de la Yves Rocher s-au uitat chiar mirate una la cealaltă, când am întrebat asta. :))


Am ales să-mi folosesc voucherul la Yves Rocher, mi-am luat un şampon şi un deo-roll cu floare de bumbac, care au costat în total 24,5 lei, dar le-am plătit cu voucher, deci practic le-am luat gratis.
Despre şampon urmează să vorbesc acum. Preţul său în magazin a fost 12 lei, are 200 ml şi miroase foarte tare a urzică. După tot felul de şampoane cu miros de bubble gum şi miere, mirosul de urzică proaspăt smulsă a venit ca un mic şoc pentru mine. :D
Ce spun ei: un şampon pe bază de urzică, anti-seboreic, pentru purificarea părului gras. Părul este mai mătăsos, curat pentru mai mult timp, străluceşte de frumuseţe.
Atunci când am început folosirea sa, aveam mâncărimi pe anumite porţiuni din scalp, pe care cred că mi le-a cauzat un şampon de la label.m. După o săptămână am scăpat de mâncărimi, dar nu ştiu dacă se datorează acestui şampon, ci mai degraba faptului că am renunţat la cel care mi le cauza.
M-am spălat pe cap cam o dată la două zile sau uneori zilnic, dar de fiecare dată cu două şamponări destul de generoase, iar şamponul mi-a ajuns 3 săptămâni. (are doar 200 ml, nu 250)
Curăţă foarte bine şi lasă părul puţin încurcat, necesită balsam, dar nu e la fel de agresiv ca alte şampoane pentru păr gras(în general mă feream de ele, fiindcă îmi faceau părul ca un arici).
Din fericire, mirosul nu persistă în păr(eu oricum folosesc balsam de păr, apoi keratina, care ar acoperi, dar şi atunci când n-am folosit-o, nu i-am simţit mirosul în păr).
În privinţa sebumului, am început să observ schimbări abia când mai aveam în sticlă doar pentru vreo 3 spălări. Aşa şi mă aşteptam, de fapt, să dureze cam 3 săptămâni până îi văd efectele. Şi într-adevăr, pentru cineva care se spală adesea zilnic pe cap, a fost foarte îmbucurător ca părul să-mi arate acceptabil chiar şi a doua zi. A fost prima dată după mult timp, când mi-am permis să mă spăl pe cap seara, ştiind că dimineaţa devreme voi pleca undeva. Asta pentru că de obicei a doua zi dimineaţa părul meu arăta deja murdar(nu slinos, dar suficient de gras încât să mă enerveze). Din păcate m-am bucurat puţin de acest efect, fiindcă, aşa cum am spus, şamponul mi s-a terminat la puţin timp după ce am început să-i văd efectele.
Nu, nu e un şampon senzaţional, dar e un şampon care pe mine m-a mulţumit, având în vedere că are un asemenea preţ şi mi-a deschis interesul faţă de alte şampoane Yves Rocher, pe care probabil le voi mai testa(m-ar tenta şi cel pentru volum).

Ingredientele sunt mai jos(le-am verificat pe toate în dicţionarul cosmeticscop, aproape toate sunt marcate cu zâmbet, foarte multe sunt de curăţare).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...