joi, 8 noiembrie 2012

Anian - bifazic hidronutritiv cu keratină

Am pus mână pe produsele Anian abia în luna august a acestui an, astfel că am motive serioase să cred că sunt ultima fată din România care le-a testat.:) Le-am cumpărat din Spania, iar din păcate alte produse Anian nu aveau la magazinul Mercadona la care am nimerit eu, aşa că m-am mulţumit cu bifazicul şi keratina.
Bifazicul se recomandă ca un tratament instant pentru părul degradat, deshidradat şi promite hidratare, strălucire, vitalitate, protecţie, reparare etc.
Îmi place cantitatea mare(500 ml) şi pompiţa cu care se aplică(foarte practică, distribuie foarte bine produsul).
În realitate lichidul e compus din două părţi: una albastră şi una mai mică, albă, care se amestecă prin agitare înainte de fiecare folosire. În poză nu se vede exact, pentru că sticla era culcată şi astfel deja erau cam amestecate.
Eu îl folosesc din august alternativ cu keratina lichidă, fiindcă mă spăl foarte des pe cap şi nu mă simţeam bine să aplic mereu atâta keratină(uneori simţeam că îmi sufoc părul). Cred că n-am consumat nici un sfert din el, dacă l-aş folosi mai departe la fel ca până acum(cam 1 dată pe săptămână), mi-ar ajunge vreun an.
E mult mai uşor decât keratina, nu îmbâcseşte părul, dar evident nici nu-l umple aşa frumos cum o face keratina.
Keratina îmi usucă puţin vârfurile şi le lasă cam rebele, dar mi-am dat seama recent că bifazicul e perfect pentru vârfuri, le lasă foarte moi şi hidratate. Aşa că mai nou până la vârfuri aplic keratina, iar pe ultimii 4 cm de la vârfuri, aplic doar bifazicul şi îmi place mult mai mult cum arată părul la final.
Am mai observat că descurcă foarte bine părul. Dacă după ce mă spăl cu vreun şampon pentru păr gras, simt o căpiţă de fân în vârful capului, aplic bifazicul şi părul se descurcă foarte, foarte uşor.
Deci, da, îmi place. Şi după ce voi termina keratina lichidă, când sper că părul meu decolorat se va afla într-o condiţie mai bună, voi folosi exclusiv bifazicul pentru întreţinere.
Acum îmi doresc foarte tare să încerc de la Anian masca fără clătire şi masca cu keratină. :<

Un comentariu:

  1. Si eu il am ...dhaaa...;)) si mi se pare extrem de bun...mai ales ca are un gramaj generos. Il am din martie si inca mai am un sfert din el. Il alternez si eu cu keratina lichida si sunt multumita de cum arata parul meu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...