duminică, 28 septembrie 2014

Săpunul pentru păr CHEIA

Am scris recent într-o postare că mi-am luat 4 săpunuri Cheia și că sunt, în principiu, foarte încântată de ele. Cel pentru păr a fost unul dintre cele 4 și primul șampon solid/săpun pentru păr pe care l-am încercat vreodată.
Când l-am pus în coș, mă și întrebam de ce oare nu am folosit până acum un șampon solid?! Și apoi mi-am adus aminte că citisem prin foarte multe locuri că șampoanele solide românești îți lasă la primele utilizări părul sârmos și îmbâcsit. Cică acest lucru ar fi cauzat de faptul că durează un timp până ce părul „se curăță” de chimicalele produselor din comerț, dat fiind că șampoanele solide nu au acele ingrediente nocive. Odată ce trecea perioada de păr îmbâcsit, se spune că ar fi urmat să se vadă efectele reale ale șamponului solid.
Teoria aceasta mie mi se părea verosimilă, vă spun sincer, pentru că am observat și eu, de exemplu, că siliconii ies greu din păr. Ce conține săpunul acesta(dați click pe poză, dacă vreți să o faceți mai mare):

Urma o perioadă în care stăteam mult în casă, așa că am zis că e momentul perfect să testez așa ceva.
Prima utilizare: un chin. Nu știam ce să fac: să frec săpunul în palme și apoi pe păr sau direct pe păr. Am făcut și-și. Săpunul trebuia umezit întruna, ca să facă spumă(face spumă multă, nu-i problemă cu el, dar pentru un păr lung, trebuia sa insist), îl scăpam printre degete etc. În cele din urmă m-am clătit, am observat că mi l-a lăsat foarte încâlcit, așa că am aplicat o mască pe lungime(masca avea siliconi). După uscare, la rădăcină parcă aveam puf de bebe, dar pe lungime era unsuros și sârmos, de te-apuca groaza. Atunci am hotărât ca timp de o lună să folosesc săpunul împreună cu un balsam de la Hofigal, fără siliconi și atât. Fără uleiuri, fără spume, seruri și măști. Doar șamponul cu balsamul Hofigal.

Timp de vreo 10 zile, tot așa am ținut-o: păr frumos la rădăcina și unsuros-sârmos pe lungime. Am observat în primele zile, cu încântare, că îmi cade mai puțin păr. 
Tot atunci am început să găsesc în peria de păr niște scame de săpun, ca dovadă că acestea nu se clăteau bine din păr. Apoi am început să îmi clătesc părul și câte 10 minute, foarte insistent, îl despărțeam în șuvițe și îl clăteam așa. Atunci când aveam o grijă deosebită în cum îl spăl, cum îl clătesc, chinuindu-mă de aveam dureri de spate, părul era doar mai puțin sârmos ca înainte, dar tot urât arăta. Dar eu perseveram și speram și mă stresam, în numele părului frumos și sănătos ce avea să vină...

Totuși, nu aveam mereu timp să fac o artă din clătirea părului, iar atunci era vai și-amar de el. Îmi amintesc odată, la vreo 3 săptămâni după începusem să îl folosesc, m-am spălat repede pe păr, l-am uscat pe fugă și am plecat la mall. Și acolo când m-am uitat într-o oglindă, să leșin, nu alta! Parcă nu mă spălasem pe cap de o lună, era mega-unsuros și se despărțea în șuvițe, horrrorr! Culmea, nu lasă părul deloc pleoștit(pentru că la rădăcini efectul e ok, lungimea e problema).

După o lună am renunțat la el. Celelalte săpunuri Cheia mi-au plăcut mult mai mult. Nu știu care e misterul cu șampoanele solide. Dar nu mai am răbare, acest săpun îmi dă prea multe bătăi de cap și prefer să mă spăl cu porcării nesănătoase, decât să umblu 3 luni cu un păr jenant în așteparea unui păr sănătos sau mai știu eu ce :)). Din păcate, răspunsul meu este NU. :)) 

L-am cumpărat din Carrefour cu 6 lei.

5 comentarii:

  1. Cu apa din RO n-au cum sa functioneze genul asta de sampoane, in plus, nici produsul nu e realizat corect. De obicei, cele pentru par au la baza ulei de ricin saponificat... Iar PH-ul lor e moartea cuticulei, mai misto-s cele lichide, amestecate cu surfactani delicati, cu aciditatea reglata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma clateam cu apa cu otet, destul de greu de folosit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sapunul este hiba,reteta nu difera de Cheia pt.maini,sau Cheia pt.barbierit,Cheia pt.rufe,difera doar ambalajul si in spatele lor sta un ipochimen care si rade in barba de fraierii de la care ia banii.Belive me,I am insider

    RăspundețiȘtergere
  4. O mare păcăleală l-am folosit și am făcut mătreață, nu mai spun de cât de îmbâcsit rămâne parul după spalare

    RăspundețiȘtergere
  5. O mare păcăleală l-am folosit și am făcut mătreață, nu mai spun de cât de îmbâcsit rămâne parul după spalare

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...