joi, 4 aprilie 2013

Vopseaua Syoss ProNature - blond închis natural 6-1 - conținut redus de amoniac

Eu îmi vopsesc părul o dată pe lună. Știu că nu este bine, dar datorită faptului că mă spăl des pe cap (la cel mult două zile), orice vopsea începe să arate spălăcit după vreo 3 săptămâni, lucru care mă deranjează foarte tare.
De data asta alegerea mea a fost Syoss ProNature, datorită "conținutului redus de amoniac". Ce o fi aia mai clar, însă, nu ni se spune niciunde, nici măcar la o căutare mai amănunțită pe internet. Așa că nu ne rămâne decât să-i credem pe cuvânt că ne vom intoxica părul mai puțin folosind această vopsea. :P
Pentru părul mai lung de linia urechilor se recomandă două cutii, așa că am luat și eu două, având părul până sub linia sânilor(și mi-au fost de ajuns).
Ce găsim într-o cutie(nuanța din poza asta e nuanța reală a cutiei):
     loțiune decolorantă + cremă colorantă + balsam cu Ginkgo  + mănuși.

Se adaugă crema colorantă în sticluța cu loțiunea decolorantă, se agită bine, după care se deșurubează vârful recipientului și se aplică. Am aplicat-o ușor și repede, doar cu mâinile turnând din recipient direct pe păr și nu m-am murdărit deloc. Pentru detalii, aveți mai jos în stânga, instrucțiunile din cutie(dați click pentru a mări poza):
Deși mă așteptam la un miros discret, mie mi s-a părut că miroase destul de urât. Nu miroase a amoniac de-ți vine să leșini, ca în cazul Recital Preference de la L'Oreal, dar se simte amoniacul și pe lângă el încă un miros, destul de neplăcut sau cel puțin așa l-am perceput eu.
Am stat 30 minute și am clătit-o, folosind și balsamul primit cu vopseaua (care miroase plăcut, dar amărui, a ceva ierburi și lasă părul foarte fin). M-a mirat prima dată cât de ușor s-a clătit vopseaua, eram obișnuită să stau o grămadă de timp să clătesc o vopsea, dar aceasta s-a clătit rapid, încă n-am mai avut o vopsea care să se clătească așa ușor. Altă noutate a fost că nu mi-a căzut deloc părul când am clătit vopseaua(de obicei îmi cădeau multe fire la clătire , poate și acum mi-au căzut unul-două fire, dar nu le-am văzut :) ).
Apoi am așteptat, mi-am uscat părul și a ieșit ce se vede. A ieșit prea închis și nu mi-a acoperit deloc bine arămiul pe care-l aveam înainte(eram vopsită cu BES) :( M-am uitat la păr, apoi la cutie, apoi iar la păr și mi-am zis: "ce e cu șatenul ăsta tern și banal?!" :(
before                                           after
Până la urmă, mi se pare că a ieșit o nuanță interpretabilă :-)). Oricum, în ciuda lucrurilor bune pe care le-am observat la aceasta vopsea, cea mai importantă pentru mine e nuanța rezultată. Iar în cazul ăsta nu-mi place ce a ieșit, deci nu o s-o mai cumpăr. Se pare că trebuie mereu să mă întorc la BES cea plină de amoniac, dar care e și cea mai bună.

P.S.: am cumpărat-o din Carrefour, la ofertă, o cutie cu 16,80 lei, a doua cutie fiind la jumătate de preț, astfel încât am plătit pentru două cutii vreo 25 lei :-)  În aceeași zi am văzut-o și în Cora, cu 19 lei cutia. Știu că toate hypermarketurile au reclame gen: "Prețuri mici, mici, cele mai mici din Univers!", dar e bine să vă uitați prin mai multe părți înainte să luați o vopsea, puteți salva minim 10 lei. Iar cel puțin în Carrefour, în decursul unei luni, am observat că toate vopselele sunt la diverse oferte, prin rotație.

5 comentarii:

  1. syoss e brandul me favorit cand vine vorba de vopsit, imi place ca nu agreseaza parul si se tine destul de bine in timp ... imi pare rau ca nu ti-a iesit nuanta , dar mie imi place si noua ta culoare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms, e ok nuanta, dar mai inchisa decat ma asteptam, atata tot. Se mai spalaceste ea...

      Ștergere
  2. tzi-a uscat tare parul? si eu vreau sa mi-o iau dar vopselele imi usuca tare paril, as vrea una care sa nu usuce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mi-a uscat parul... cele cu amoniac imi uscau si mie parul, da. Dar la asta nu am observat sa mi-l usuce momentan

      Ștergere
  3. Am patit-o si eu 6.1, este f inchis din cauza la 1 care inseamna cenusiu.
    Mi-a fost f ciuda pt ca ma chinuisem sa il deschid si am stricat tot cu nr asta.
    Practic ar iesi f fain pe un par blond deschis daca parul este inchis, iese destul de inchis :(
    Experiente, dar din asta invatam!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...