duminică, 27 iulie 2014

TRESemmé Diamante Fuerza Extrema/ Platinum Strength (șampon)

Am primit acest șampon din Spania, unde Platinum Strength poartă numele de Diamante Fuerza Extrema. Am mai avut mai de mult produse TRESemme, în principiu nu mă mai interesau șampoane de la ei, dar acesta era prea lăudat.
Pe ambalaj ne ademenește spunându-ne că repară vizibil răul făcut în doi ani, așa o reclamă era și la Garnier, parcă, unde ni se spunea că repară X ani de păr degradat în șapte zile sau ceva. :)) Într-adevăr, șamponul e hidratant și bun, dar să nu exagerăm.
Îmi place mult mirosul lui, pur și simplu miroase „a șampon” :-), după ce mă spăl miroase toate casa! (mă rog, e o garsonieră, deci se înțelege :))) ) Textura e foarte densă și nu trebuie să aplic mult, face foarte multă spumă, mai ales la a doua aplicare (întotdeauna aplic de două ori).
Se întâmplă însă cu acest șampon, ceea ce am pățit și cu alte șampoane bune, dar care nu erau pentru păr fin și gras: după primele spălări, rezultatul e perfect! Se așează impecabil, genul „ca la salon”, e moale, miroase frumos, strălucește etc. Nici n-ar trebui să folosesc balsam, pentru că lasă părul ușor de descurcat și foarte hidratat.
Dar după ce părul se obișnuiește cu el, vine oroarea: păr prea moale, pleoștit și care se îngrașă cu viteza luminii. Dacă fac o pauză de la el și apoi îl folosesc iar, îmi place rezultatul pentru primele 2-3 spălări. Așadar îl folosesc alternativ, pentru că îmi place ce face, dar nu l-aș mai lua, fiindcă nu se potrivește tipului meu de păr.
Aș încerca balsamul despre care am auzit numai de bine și care aplicat pe vârfurile mele uscate, cred că o să facă mult bine.

Nu am pozat ingredientele, pt că sticla e rotundă și nu se înțelege și nu m-am apucat să le scriu pentru că are foartee multe, cred că nu am mai văzut atâtea ingrediente la un șampon.
Concluzie: un șampon foarte bun, dar nu neapărat cel mai potrivit pentru păr fin și gras. Mă așteaptă o vacanță în Barcelona, de unde cred că îl voi cumpăra pe cel pentru volum.
Puteți găsi TRESemme pe http://www.cosmeticepenet.com/ro/5-tresemme  , unde acest șampon (Platinum Strength) costă 25 lei - 500 ml. Nu am niciun interes să le fac reclamă, am pus linkul pt voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...