marți, 22 aprilie 2014

Noua vopsea Palette SalonColors

Imi pare rău că nu vă pot arăta și nuanța care mi-a ieșit, dar e ceva de groază cu lumina, nicicum nu am reușit să surprind nuanța.
Totuși, am de spus câteva lucruri utile despre această vopsea. F. dezamăgită am fost eu de Palette Color&Gloss acum vreun an jumate, dar m-a atras reclama si ambalajul noii lor vopsele, SalonColors. Mai ales ca am gasit o nuanță care mi s-a părut superbă.
M-am uitat și în catalog, iar nuanța de acolo nu are absolut nicio legătură cu cea de pe cutie. Pe cutie e o culoare vibranta, iar in catalog un blond-arămiu foarte fad.
Oricum, am cumpărat-o, ca prea frumos arăta pe cutie :-))

Impresia mea: a ieșit o culoare asemănătoare cu cea de pe cutie și destul de departe de cea din catalog. Sunt cât de cât mulțumită, având în vedere că de la Palette aveam așteptări reduse. Totuși, înainte de a mă vopsi, eram șaten-auriu și vopseaua nu a acoperit prea bine reflexele de „galben” - asta e ceva de care se scapă destul de greu, dar sincer am dubii ca s-ar descurca exemplar pe fire albe.
După vopsire, părul strălucește foarte frumos și e foarte moale. Rămâne de văzut cât o să țină culoarea.
Ca vopsea ieftină, cred că e ok, dar mai bine pui 10-15 lei în plus și cumperi ceva mai calitativ. Eu știu că a doua oară nu o mai iau.

Am luat-o din DM cu 12 lei (preț promoțional).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...