joi, 17 aprilie 2014

HAUL

N-am mai postat de ceva timp ce mi-am mai luat, așa că s-au adunat destul de multe prostioare. Asupra rujului pe care am postat că îl caut, încă nu m-am decis, dar având în vedere că am aruncat o privire prin magazine ghidându-mă după sfaturile primite, cred că o să iau mai multe. Le mulțumesc încă odată celor care mi-au sugerat diverse rujuri. :* Însă nu-i bai că n-am luat încă rujuri, am găsit eu pe ce să cheltui banii:
Din Carrefour am luat ultimul deodorant Bourjois, care mi se pare cel mai bun deodorant Bourjois pe care l-am avut. Foarte mulțumită sunt de protecția pe care o oferă și de mirosul discret, deși lasă urme albe (chiar dacă ne minte că nu :P ).
De la LIDL: gelul de duș Cien ASIA, care miroase foarte frumos, l-am prins la ceva reducere cu 3,49 lei, dischetele demachiante cu 3 lei (my fav.) și servețelele umede cu miros de pepene galben (1 leu și ceva).
Din DM două balsamuri de buze: Balea cu migdale ( f bun, f hidratant) si Alverde cu cireșe(parcă) - nu e la fel de hidratant ca Balea cu migdale și lasă buzele cam roșii, ceea ce mie nu prea îmi place. Fiecare a costat 4 lei și ceva. Tot din DM gelul de curățare pentru ten normal și mixt (9 lei), care nu prea îmi place fiindcă se clătește prea greu de pe față, comparativ cu alte geluri pe care le-am mai avut.
De la Axelle am luat benzile pentru epilat (100 bucăți - 11,50 lei). Magazinul e pe Regina Maria, se vede din stația din care se iau tramvaiele spre Rahova.
Din DM am luat noul șampon Balea pentru păr lung (8 lei). Nu îl recomand. Urmează review.
Din Carrefour: gelul de duș Nivea Creme Care, pe care l-am luat fiindcă miroase precum crema aceea Nivea clasică, la cutiuță albastră. 500 ml - 9,70 (ofertă). Tot din Carrefour crema Farmec pentru pete și albirea tenului (9,60 lei) și pasta de dinți Parodontax Extra Fresh+Apa de gură, ofertă: 20 lei împreună.
De la standul Kallos din Unirea( a fost închis un timp, acum l-au redeschis) - șamponul uscat cu 10,50 lei.
Din DM fondul de ten Stay Matte de la Rimmel(19 lei la ofertă). Un mare DAA pentru acest fond de ten, foarte mulțumită sunt.
Și bineînțeles, din Carrefour crema AslaVital cu SPF 50(27 lei), pe care încep s-o iau din fiecare primăvară până în toamnă,și îmi place f mult.. Și deodorantul Gerovital Extra Fresh, din care am avut o mostră și m-a convins, plus că era la ofertă cu doar 7 lei :-) Deși Bourjois negru îmi pare mai eficient, pentru un deodorant românesc, Gerovital e foarte bun!

Pe asta am dat eu banii în ultimele două săptămâni, data viitoare sper să urmeze o postare cu minim 2-3 rujuri :P.

5 comentarii:

  1. sunt foarte curioasa in legatura cu samponul uscat..imi placea foarte mult samponul uscat de la syoss..dar a existat foarte putin timp pe piata :( nu stiu de ce !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca l-au scos de pe piata, eu dintotdeauna l-am vazut prin Carrefour doar odata la cateva luni... si am intrebat pe pagina lor de facebook unde se gaseste, iar ei mi-au spus ca in Real si Kaufland. M-am uitat si acolo dupa el, dar nimic. Deci mister total cu acest sampon.
      Pe cel de la Kallos eu l-am mai avut de mai multe ori, mi se pare f ok calitate-preț, deși miroase f urât :P

      Ștergere
  2. Pff,ce curioasa sunt cum miroase deodorantul de la Bourjois:d
    http://descude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Am patit-o si eu cu gelul Balea.Nu se spala nici cu slujbe.

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...