sâmbătă, 13 iulie 2013

Un alt haul

Din ultimele 3 zile:
Crema ASLAvital pentru ten sensibil, cu spf 50, a doua cutiuță pe vara asta. Spre de deosebire de vara trecută, acum mi s-a terminat mai repede(2 luni și jumătate) pentru că am aflat recent că trebuie sa aplici destul de multă cremă, pt ca spf-ul să-și facă efectul. 27 lei
Crema reparatoare pentru călcâie crăpate Elmiplant (11 lei). Mă lupt cu niște călcâie uscate și enervant de crăpate, nu funcționează nicio cremă banală de călcâie, sper ca asta să rezolve problema.
De la flormar am luat două oje din colecția Light Summer. Dezamăgire, mare dezamăgire. E nevoie de vreo 3 straturi ca să se prindă o nuanță definită (au o mare tendință spre a fi incolore, sunt slabe) și în niciun caz nu se vede pe unghie nuanța din sticluța :-( Valabil pentru ambele. Imi doresc tare mult un portocaliu care sa se vada pe unghii cum se vede asta din sticla, stie cineva vreunul? La un pret decent, nu OPI si etc :P
Am luat și un deo-roll, pentru că era la ofertă, am plătit doar 5,6 lei pe el.
Apropo, le-am luat de la magazinul flormar de pe lângă Intercontinental, și vreau să spun că acolo au cea mai convingătoare vânzătoare ever. E foarte drăguță, dar insistentă până la "haideți doar să testați, nu trebuie să cumpărați" , am avut chiar senzația că a inventat ea oferta cu deo-roll-ul, după ce am refuzat-o repetat, doar ca să mai cumpăr ceva :))
De la LIDL am luat dischete demachiante și din Carrefour am luat în sfârșit loțiunea de corp sub duș de la Nivea, pe care deja o îndrăgesc nespus :-)

Cam atat, voi ce ați mai vânat? :-)

3 comentarii:

  1. Ojele de la Flormar sunt superbe, au niste nuante atat de placute.
    Lotiunea de la Nivea imi place si mie. Dischetele de la Lidl sunt curioasa cum sunt :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, nuantele sunt superbe, pacat ca doar in sticlute :D Dischetele LIDL sunt ok.... cam subtirele, dar acceptabile pt 3 lei.

      Ștergere
  2. si eu sunt curioasa in privinta lotiunii de corp sub dus de la nivea, mai ales de cand am tot vazut reclama la tv.
    Ojele flormar sunt printre favoritele mele:X le indragesc foarte tare

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...