miercuri, 26 iunie 2013

Balsam cu ulei de avocado și unt de shea Garnier Ultra Doux

Vă rog, nu strâmbați din nas! Și eu aveam o părere foarte proastă despre Garnier și credeam că niciodată nu mă mai ating de produsele lor.
În ultima vreme, din ce în ce mai des când citeam vreun blog, găseam pe undeva și câteva laude despre balsamul ăsta. Prima oară am fost contrariată, după care am început să citesc și comentariile de pe acele bloguri și mi-am dat seama că balsamul ăsta merită testat.
A mai contribuit și faptul că l-am găsit în Carrefour la o promoție și am plătit pe el doar 6,20 lei - 200 ml (prețul normal fiind 8,20 lei), precum și faptul că din câte am înțeles, nu conține porcării (așa susțineau altele, eu nu mă pricep chiar atât de bine, dar aveți mai jos o poză cu ingredientele).
Varianta despre care vă vorbesc, cu ulei de avocado și unt de shea, este destinată părului foarte uscat, degradat. Și chiar a trecut un test foarte greu: a făcut față părului meu oribil de degradat și de uscat. L-a descurcat perfect (odată aplicat pe păr, îl descurcă aproape instant - de altfel, scrie și pe etichetă că trebuie lăsat doar câteva momente) și l-a lăsat mai cuminte și mai moale.
Are un miros drăguț, de prăjiturele (dar nu mi se pare că se menține în păr) și am observat că nu trebuie aplicată o cantitate foarte mare, pentru că e destul de concentrat (din balsamul Balea Oil Repair aplicam aproape dublu). Apropo, dacă e să compar, consider că balsamul Garnier e mai bun decât Balea Oil Repair.
Se clătește foarte repede, foarte ușor, nu mai trebuie să stau minute în șir să mă asigur că am clătit tot produsul.
Este, totuși, un balsam, efectele sale nu sunt la fel de puternice ca ale unei măști, dar e unul dintre acele balsamuri care te fac să înțelegi utilitatea balsamului, chiar și atunci când ai un păr degradat și de obicei nimic în afară de tratamentele puternice nu are vreun efect.
Fiind unul dintre cele mai ieftine balsamuri de pe piață, mai ales la promoție,  pentru prețul său minuscul este chiar un balsam excelent.

Ingredientele:

9 comentarii:

  1. Cunosc senzatia de fericire si uimire fata de balsamul de la Garnier :) Mai ales ca sampoanele lor nu mi se potrivesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, eu sunt atat de incantata, incat vreau sa mai incerc si alte balsamuri de la ei, poate chiar si un sampon, de test :)

      Ștergere
  2. Cu Ultra Doux-urile e hit or miss, nu toate-s ok, insa asta si varianta cacao/cocos contin mult ulei de palmier, apoi uleiurile care le dau numele, n-au nici siliconi sau alte prostii... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de info :) N-am vazut niciunde varianta cu cacao-cocos...

      Ștergere
  3. L-am avut si eu odata si din cate imi amintes si eu am fost multumita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) cam toata lumea a fost multumita de balsamul asta, din cate se pare

      Ștergere
  4. L-am achizitionat si eu in urma cu cativa ani(1-2 poate), cand s-a lansat. Nu mai tin minte ce efecte avea pe coama mea, atunci foloseam balsam o data pe luna, cred, dar stiu ca l-am folosit pe post de balsam de ras pe picioare :D Si era chiar eficient :))

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult, dar am mai primit acest blog award acum ceva timp si l-am completat deja :(

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...