duminică, 30 decembrie 2012

Vopseaua Cover line

Vopseaua Cover line a fost pentru mine o mare dezamagire. :( Auzisem despre ea ca ar fi similara vopselei BES – de care am fost foarte multumita, dar care din pacate nu avea nuanta pe care o doream de aceasta data.

Am gasit la Cover line exact nuanta pe care o voiam si pe care n-o gasisem la alte firme, iar cantitatea de 100 ml, pretul de doar 21 lei si laudele citite pe internet m-au facut sa o iau.
Nuanta este 8.1 – caramel. In catalog era un fel de nuanta asemanatoare celei pe care o are Delia de la X factor, un aramiu-maroniu-roscat deschis :-)
Din pacate, aplicata pe un blond cenusiu(care deja era spalacit si cu multe reflexii galbui atunci cand am aplicat vopseaua), a iesit doar un roscat extrem de banal si fad :( Am fost foarte dezamagita.

Ma spal pe cap la maxim doua zile si timp de vreo doua saptamani mi-a tot curs din par la fiecare spalare.. pana s-a dus de tot... deci dupa doua saptamani m-am trezit in cap cu vechiul blond cenusiu, cu ceva galben si cu niste influente roscate palide, absolut horror.
Si pe langa astea, in prima saptamana dupa vopsire simteam in par, dar mai ales la fiecare spalare, mirosul vopselei - un miros foarte urat si toxic. Bonus: a inceput sa imi cada si parul, imediat dupa ce m-am vopsit, si in cantitati uriase. Nu garantez ca vopseaua a fost de vina, dar parca a fost prea mare coincidenta.
Vopseaua nu cred ca era stricata, desi m-am gandit si la asta, am cumparat-o din SIR exact in ziua in care au primit marfa(am fost si cu o zi inainte si n-o aveau, caci a doua zi urmau sa primeasca marfa).
Deci nu stiu ce s-a intamplat, dar n-as recumpara-o pt nimic in lume.

Un comentariu:

  1. De 3 ori m-am vopsit cu aceasta vopsea, de fiecare data cand am vrut sa imi deschid parul. Dezamagire totala. Imi cam iese culoarea dorita , ce e drept (ca doar asta e si motivul pentru care am folosit-o de atatea ori) dar atat. In 2 sapt se duce. Nu o recomand nici eu!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...