luni, 19 noiembrie 2012

Ceai "Păr sănătos" Daphne de la Fares



Toată lumea a auzit despre clătirea părului cu ceai de muşeţel/frunze de nuc etc şi despre cât de frumos îţi străluceşte părul pe urmă, dar cei de la Fares au creat un ceai special pentru păr.
Ceaiul conţine: frunze de mesteacăn, rădăcină de urzică, rădăcină de bursture, flori de muşeţel, scoarţă de stejar, ulei esenţial de lavandă.
Într-o cutie găsim 20 plicuri, care ajung pentru 5 utilizări. La fiecare utilizare se folosesc 4 plicuri, peste care se toarnă un litru de apă clocotită, apoi se lasă acoperit 10-15 minute. Eu îl las vreo 40 minute, ca să se răcească puţin, fiindcă altfel mi se pare prea cald ca să-l torn pe păr.
Mă spăl pe cap normal, mă clătesc bine cu apă, iar la final, fac ultima clătire cu acest ceai. Cel mai bine cred că este dacă aveţi un lighean sau un vas, în care să vă puteţi scufunda părul în ceai, căci atunci când îl torni direct, se risipeşte destul de mult.(sau puteţi face asta chiar şi în chiuvetă, dacă puneţi un dop).
Ce ne promite el: previne căderea părului şi contribuie la menţinerea unui păr frumos şi sănătos prin tonificarea rădăcinii, activarea circulaţiei sanguine la nivelul pielii capului şi reglarea secreţiei de sebum.
Promite cam multe, nu?!
Eu sunt la a doua cutie, mai am pentru o clătire şi până acum am observat: în primul rând, o revigorare a părului. O senzaţie de păr sănătos, curat şi uşor, care îmi place foarte mult. Mă scapă şi de acel neplăcut păr turtit şi lipit de cap, astfel că părul meu are ceva mai mult volum la rădăcină după clătire şi se aşează mai frumos. Deşi există produse de styling cu efecte similare, la acest ceai îmi place că efectul este unul foarte natural(desigur, nu la fel de pronunţat, dar mai benefic pe termen lung).
Am mai citit pe internet că se poate aplica şi doar la rădăcini, prin masaj cu un tampon îmbibat în ceai, voi încerca şi această variantă, probabil aşa va avea rezultate mai bune pentru rădăcini.
Sigur-sigur îmi cumpăr şi a treia cutie, îmi plac la nebunie descoperirile astea mici din plafar.
O cutie costă 6-7 lei.

2 comentarii:

  1. Data viitoare poate il cumpar si eu. Pare interesant...chiar sunt curioasa sa vad daca va avea vreun efect pe parul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este si de la Plafar(firma de ceaiuri):D , o sa-l cumpar si pe ala sa-l incerc,pare mai misto, desi cam uit sa-mi prepar ceaiul inainte sa ma spal si nu prea sunt consecventa in a-l folosi.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...