joi, 10 mai 2012

Silk proteine mask de la Lady Stella Professional


Am primit masca de la o prietenă căreia îi place foarte tare. Lady Stella Professional este o firmă ungurească de cosmetice profesionale și produsele lor se găsesc puțin mai greu în România, dar se pot comanda de pe ladystella.ro
Prietena mea și-a cumpărat pentru prima dată această mască de la târgul COSMETICS BEAUTY HAIR de la Romexpo, din luna septembrie. Ea are și șamponul cu ulei de măsline de la această firmă și spune că este foarte bun.
Acum, impresiile mele despre mască:
Ce mi-a plăcut în primul rând a fost mirosul! Miroase superb, e un miros asemănător unui parfum de tuberoze, fără nicio exagerare, la început îmi venea să stau numai cu nasul în ea. Apoi mi-a plăcut textura: nu e așa lichida precum Kallos cu placentă, ci e ca o cremă de față și e roz. 
Are 500 ml, eu mă spăl pe cap aproape zilnic sau la două zile, o folosesc din martie și mai am jumate. Deși nu stau în fiecare săptămână cu ea 20-30 minute, o folosesc la fiecare spălare ca un balsam, o țin vreo 5 minute și îmi descurcă foarte bine părul. Însă atunci când stau cu ea conform indicațiilor, se vede adevăratul rezultat.
Eram cea mai mare fană a măștii cu placentă Kallos, doar că având părul foarte fin și subțire, mi-aș fi dorit să nu mi-l mai întindă chiar atât de tare, parcă își pierdea din densitate când foloseam Kallos cu placentă. Dar cu această mască nu se întâmplă așa. Îmi intinde părul, îl lasă mătăsos și la fel de dens ca înainte, pot să spun că merge de minune cu șamponul Subtil pentru volum.
Pentru un păr fin și moale, o consider o alegere mai bună decât Kallos cu placentă. Pentru părul uscat, nu știu ce să spun, dar prietena de la care am primit-o are păr uscat și aspru și n-ar mai renunța la ea.

Ingredientele se văd în poza de mai jos(atenţie: cetearyl alcohol nu e un ingredient problematic, puteţi vedea aici) :


La târg masca a costat doar 12 lei, pe siteul ladystella vad ca e 15.
Eu spun că e peste Kallos cu placentă sau la același nivel în cel mai rău caz, depinde ce vrei de la ea. Dacă o vedeți pe undeva, chiar merită o șansă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...