luni, 14 mai 2012

Gliss Oil Nutritive Express-Repair-Conditioner Leave in

Am avut acum câțiva ani o experiență neplăcută cu un șampon Schwarzkopf și de atunci le-am ocolit mereu produsele. Însă tot am început să văd pe la prietene produsele lor, plus că am citit și câteva laude pe net(la produsele pentru vârfuri, leave-in) așa că am cumpărat și eu acest balsam/ulei sau ce-o fi el.

Cu ce se lauda pe ambalaj:  Aveți părul lung și vârfuri despicate? Balsamul Express-Repair OIL NUTRITIVE cu 7 uleiuri hrănitoare asigură instant o pieptănare ușoară și protecție împotriva vârfurilor despicate. Noua formulă cu complex de Cheratină Lichidă repară părul atât la suprafață, cât și la interior.

L-am folosit mai bine de o lună(cam tot la una-două zile). La început mi-a plăcut, vârfurile erau mai disciplinate, păreau mai hidratate și părul se descurca mai ușor(zic păreau, pentru că probabil era un fel de iluzie, datorită faptului că le întinde și aranjează).
Eu mereu foloseam uscător de păr și aplicam și spray-ul pentru protecție termică Tresemme. Dar ultimele dăți când m-am spălat pe cap, datorită căldurii de afară, nu mi-am mai uscat părul, așadar n-am mai aplicat spray-ul Tresemme, doar pe acesta de la Gliss. Pot să afirm că atunci când nu folosesc uscător, acest spray îmi usucă foarte tare vârfurile și le dă un aspect tare dezordonat, aproape par roase. Prima dată când am pățit asta, a trebuit să-l mai aplic odată și pe părul uscat, ca să nu mai aibă acel aspect urât.

Oricum, în ultimul timp parcă nu își mai făcea efectul ca la început(și n-a fost niciodată senzațional). Lucrul de care sunt sigură că îl facea este disciplinarea și ordonarea vârfurilor(dar ceva asemănător face și Kallos cu placentă). De restul n-am fost foarte încântată(spre deosebire de alte fete, care adoră acest produs) și sigur nu-l mai cumpăr doar pentru faptul că-mi disciplinează vârfurile.. Un produs mediocru, ca oricare altul din comerț(deși sunt și excepții printre produsele obișnuite din hypermarket).
M-ar tenta să cumpăr varianta pe roz, poate mi-ar plăcea mai mult.
Un produs asemănător, dar mult mai bun, este bifazicul Anian.

10 comentarii:

  1. "La început mi-a plăcut, vârfurile era mai disciplinate (...)" - varfurile era???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este evident că a fost o greșeală de tastare, nu e cazul să ne oripilăm atâta. :P

      Ștergere
  2. Ei, nu toata lumea isi permite produse care nu se gasesc in magazine. Putin snobism detectez aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, nu am vrut sa sune urat. Nu e vorba de snobism, ca n-am retineri in a-mi cumpara tot felul de chestii ieftine:) Dar eu chiar am vazut pe pielea mea ca in hypermarket se gasesc multe porcarii. Spre exemplu prin Plafare sau pe la cei care le fac handmade, se gasesc produse cu preturi similare, dar ai multe sanse sa dai peste un produs mai bun ca in hypermarket, nu m-am referit doar la cele profesionale si scumpe. :)

      Ștergere
    2. Ei vezi, acum ai explicat mult mai bine! Asa da. ;)E adevarat ca la Plafar gasesti chestii naturale si mai bune ca pret. Iar chiar daca uneori par scumpe, desi nu cred, e bine ca nu sunt pline de porcarii. De exemplu uleiul de migdale, ma asteptam sa fie vreo 3 lei, dar e 6.5 pt 10 ml. Dar stau sa ma gandesc, o crema de ochi o gasesti la 6.5 lei? Evident ca nu, deci isi merita din plin banii.

      Ștergere
  3. Ai mare dreptate, nici eu nu recomand produsul!!! Prietena mea cea mai buna zice ca e tare multumita de el... insa pe ea cred ca o ajuta mai degraba sa-si descurce parul incalcit, decat sa-i hidrateze sau sa-i trateze in vreun fel parul... Eu l-am folosit vreo luna si ceva, nu e bun de nimic, mai mult usuca parul si il deshidrateaza. Sprayurile de genul asta au o concentratie foooooarte mica de uleiuri sau elemente nutritive- aproape inxistenta! Va recomand cu calduramastile facute acasa- o data pe saptamana- cu ulei de masline, galbenus de ou, ulei de ricin... eventual miere sau ce mai aveti prin casa! Va pup, aveti grija de parul vostru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceau, Aura! Ca si tine, si eu am fost dezamagita de produsul asta, nu-l recomand sub nicio forma. N-am rezistat insa de curand tentatiei de a incerca si varianta Spray pe negru, Hair repair, cu keratina lichida. Incerc sa-l folosesc aproape zilnic, sa vad daca da ceva rezultate... desi sunt foarte sceptica. Tot mai dezamagita sunt de produsesle de genul asta. Carmen

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Carmen! :) Multumesc pentru comentarii. Iti recomand din suflet sa incerci bifazicul Anian(oricare dintre ele). E mai mare(400 ml), costa 30-32 lei, deci tot cam acolo iesi cu banii, dar eu am bifazicul albastru cu keratina din august si il folosesc de minim 3 ori pe saptamana si acum mai am mai mult de un sfert in el, imi ajunge pana la vara... Nu se compara cu Gliss! Uite: http://www.triodeluxe.ro/index.php?route=product/search&keyword=BIFAZIC%20&category_id=11
      Nu ma plateste nimeni sa le fac reclama, eu mi-am cumparat bifazicul din Spania, dar daca ai ocazia merita sa incerci o data.

      Ștergere
    2. Iti multumesc frumos pt raspuns, Aura, e dragut si de apreciat din partea ta sa pui atata suflet in articolele tale. O sa-mi cumpar produsul Anian, merg pe mana ta! Te salut cu drag :)

      Ștergere
  5. Am uitat sa mentionez... ziceai ca vrei s aincerci varianta roz...eu, personal, nici de aceea n-am fost multumita, nu parea sa-mi ajute cu ceva parul... doar mirosea foarte foarte frumos timp de vreo jumatate de ora dupa ce aplicam produsul. Atat. Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...