vineri, 23 mai 2014

Am încercat Balea Salt Spray

Am arătat bucuroasă în ultima postare că la Balea a apărut Salt Spray, cred că este cel mai ieftin Salt Spray care se poate găsi (9,9 lei).
Mi-a mai pierit din bucurie când am observat că al doilea ingredient este alcoolul denaturat, dar am pus eu porcarii si mai mari pe păr, deci nu era să renunț dintr-atât :)).
Am termen de comparație Salt Spray-ul de la Lee Stafford... o fi 55 lei, dar e net superior.

Totuși, îmi place și cel de la Balea. În primul rând, foarte important, pe instrucțiunile celui de la Balea nu ni se spune cam cât de mult ar trebui să pulverizăm, dar pe cel de la Lee Stafford scrie că sunt necesare minim 50 pulverizări (!). Așa că m-am gândit că tot cam atât ar trebui și la cel de la Balea, mai ales că cel de la Lee Stafford are sarea de mare ca al doilea ingredient, în timp ce la Balea e mult mai în spate.

Și da, cam 50 pulverizări sunt necesare(mult, dar dacă pulverizezi mai puțin e cam apă de ploaie). Sprayul se aplică pe părul uscat în prosop, după care fie se lasă să se usuce liber, fie se usucă cu pheon. Dacă îl las să se usuce liber, mie nu îmi place, îi dă puțin acel efect de beachy waves, însă tot pleoștit rămâne, arată ca și cum te-a plouat și s-a ondulat :))
Dar dacă usuc cu pheonul, se schimbă puțin lucrurile. Am și volum, si textură și acele onduleuri dezordonate! Așa da.
Cel mai mișto rezultat l-am avut atunci când am uscat părul cu phoenul, după care mi l-am prins in vârful capului în acel coc cu elasticul pe care ni-l facem unele prin casă. Câteva ore mai târziu când l-am desfăcut, aveam niște onduleuri dezordonate superbe+volum.
Are un ușor miros de piersică, dar după ce se usucă nu prea se simte (cel de la Lee Stafford are un miros mult mai puternic și frumos)
Deci eu spun că pentru 9,9 lei chiar merită cumpărat sprayul. Poate fi o gură de aer pentru cele cu păr fin și moale.

Ingrediente: aqua, alcohol denat., magnesium sulfate, glycerin, parfum, vp/va copolymer, maris sal, panthenol, linalool, limonene, lactic acid, citronellol, butylphenyl methylpropional

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...