duminică, 5 ianuarie 2014

Balea pentru păr vopsit (șampon și balsam)

Cred că am fost mai entuziasmată decât era cazul, de produsele pentru păr Balea :-))
Într-adevăr, la cei 8 lei, m-a dat pe spate cel pentru volum, pe care îl voi cumpăra negreșit, dar în rest nu am rămas impresionată (nici de cel cu cofeină, nici de acesta pentru păr vopsit). Nu sunt niște șampoane proaste, doar că nu se remarcă prin mare lucru.
Șamponul și balsamul pentru păr vopsit Balea conțin filtru UV, nu au siliconi și sunt destinate unei rezistențe și străluciri prelungite a culorii părului vopsit.
După spălare, părul strălucea frumos, dar nu ceva deosebit. Nu era nici neapărat disciplinat și nici foarte ușor de descurcat sau foarte moale. Partea cea mai proastă: părul se îngrășa mai repede.
Nu am observat ca nuanța să-mi reziste mai mult în păr, dar cred c-a ajutat să nu se spălăcească atât de urât ca de obicei. S-a spălăcit frumos, ca să zic așa :-))
Balsamul nu mi s-a părut îndeajuns de hidratant, părul meu are nevoie de mai mult.
Așadar, nu o să le mai cumpăr și n-aș putea spune că le recomand, deși nu au fost neapărat rele.
Ingrediente(click pe poze pentru a le face mari):
șampon:





balsam:

4 comentarii:

  1. Am samponul antirupere pe negru si balsamul pentru volum si mi se par ok. Nici pe mine nu prea ma impresioneaza samponul, dar parca imi intarzie ingrasarea parului. Voi reveni la gama pentru par blond, in special la minunatia aia de balsam,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai auzit ca sunt bune si cele pentru par blond, pacat ca nu mai sunt blonda. :P Oricum, altele pe langa cel pt volum nu mai risc sa incerc.:-(

      Ștergere
  2. Unde se gasesc aceste produse Balea?Sunt din Bacau, dar nu am auzit de ele..:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Se gasesc in magazinele DM. Nu stiu daca aveti in Bacau DM....

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...