joi, 5 decembrie 2013

Ofertă Enliven în DM + alte cumpărături

Am intrat azi în DM să-mi cumpăr șamponul Balea pentru volum, la prețul promoțional de 4,99 lei, pentru că știam că ofertele durează până pe 7... dezamăgită am observat că azi deja le-au schimbat și m-am gândit că mai bine îmi iau un șampon Enliven despre care am tot citit la Alina lui Brumărel, că și așa costa doar 10 lei. Și când ajung la casă, surpriză, cică acest șampon se primește cadou la cumpărarea oricărui alt șampon Enliven. :-) Așa că m-am ales și cu cel cu zmeură și mere, amândouă la 10 lei, hehe. Acum cel puțin în teorie, vreo 3 luni ar trebui să nu mai am nevoie de șampon, având în vedere că o sticlă are 400 ml, iar eu mai am în baie niște rezerve. Sunt tare curioasă de ele. Tot azi mi-am luat și gelul de duș nou apărut de la Balea, cu aromă de fructe de pădure. Eu l-am luat pentru că mi s-a părut ambalajul funky, așa, dar îmi place mult cum miroase. A costat 6 lei și are 250 ml. Am văzut azi că erau la ofertă gelurile de duș Alverde, cu 4,99 lei, sigur pun mâna pe unul.
Zilele trecute am fost în LIDL și mi-am luat dischetele demachiante cu 3,3 lei, apoi săpunul Himalaya cu castraveți, din carrefour. M-am îndrăgostit de săpunul Himalaya cu migdale, care nu usucă deloc pielea și am crezut că și ăsta e la fel, dar m-am înșelat. Dacă vreți să testați un săpun Himalya, alegeți-l pe cel cu migdale.
După care, din nou din DM, am luat pasta de dinți Vivanatura(6 lei), un demachiant pentru piele sensibilă, foarte cremos, care îmi place mult, dar care nu e deloc bun pentru ochi(mi-a intrat de câteva ori și m-a usturat îngrozitor) și plasturii pentru puncte negre, pe care din păcate eu i-am luat cu prețul de 13 lei, azi în DM am văzut că erau 8 lei :-)

Eu una intenționez să dau curând o super-lovitură în DM, înarmată cu voucherul de reducere pe care l-am primit pe 22, când au aniversat nu mai știu câți ani. :-D În rest, nici nu vreți să știți câte lucruri minunate sunt acum în DM și câte seturi cadou și așa mai departe, e mare pericol să intrați!

4 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...