duminică, 22 septembrie 2013

Garnier Goodbye Damage Balsam

Toată lumea știe deja despre minunatele balsamuri Garnier, ieftine și bune. Despre unul dintre ele am scris deja și eu aici.
Astăzi vi-l prezint pe următorul, care stătea la rând: Goddbye Damage, destinat părului degradat. Gama Goodbye Damage susține că repară cu doar trei aplicări un an de păr deteriorat (ce glumă bună :-))) ). Eu oricum nu-mi pot da cu părerea decât parțial, întrucât am folosit doar balsamul, dar dați-mi voie să fiu sigură că reclama e cam deplasată.

Încep cu un lucru care nu mi-a plăcut: mirosul! Un miros puternic și chimic de fructe, de suc de fructe, foarte dulce și foarte aromat. Bleah! Din fericire n-am observat să reziste prea mult în păr.
În rest nu am nimic de rău de spus: hidratează, descurcă părul foarte bine și aproape instantaneu. Părul se așează frumos și arată acceptabil și dacă nu mai aplic niciun produs leave-in pe urmă (ceea ce la mine e f. greu, având în vedere părul teribil de poros și distrus pe care îl posed).
Îl consider un balsam bun pentru părul degradat, ținând cont de raportul calitate-preț (eu l-am cumpărat la promoție cu vreo 8 lei, prețul său e între 8 și 10 lei).
Nu-l mai iau pentru că nu m-a impresionat, nu mi s-a părut ieșit din comun, dar parcă sunt puțin tentată de masca din aceeași gamă.
Oricum, din categoria ieftin și bun, da, merită încercat.

Ingrediente(click pe poza pentru a o vedea mai mare):

4 comentarii:

  1. Citind in blogosfera un review la serul din aceeasi gama, am dezvoltat un fel de aversiune fata de gama asta. Dar as incerca cu drag gama UltraDoux cu caise, e trecuta pe wishlist si astept sa termin ce am acasa, sa o pot cumpara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu cred ca mai incerc ceva de la ei... am incercat doua balsamuri,mi-au ajuns. Sunt bune pt pretul lor, dar nimic wow

      Ștergere
  2. am si eu un balsam Garnier, cum zici si tu , nu e nici rau dar nici nu impresioneaza :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e. sunt bune , totusi, ca alternativa de urgenta cand n-ai bani de altceva...

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...