marți, 2 iulie 2013

10 zile cu Gerocossen Capilar+ Ser tratament împotriva căderii părului

Sincer vă spun, inițial l-am cumpărat numai și numai pentru că era la ofertă în DM și avea prețul de 20 lei (prețul întreg e 30 și ceva).  Șamponul din aceeași gamă mie nu mi-a plăcut, dar am zis că poate e altfel cu serul. Și chiar e. :-)
Mie îmi cadea părul din cauza vopsirilor excesive, din cauză că era degradat, subțire, ars, slăbit... Așadar, cauzele erau externe. Acesta e un aspect foarte important atunci când alegem un tratament împotriva căderii părului. Dacă se datorează stresului, alimentației etc., mai potrivite ar fi niște suplimente cu vitamine și minerale, degeaba tratăm la exterior.
Dar asta sunt sigură că deja știați cele mai multe dintre voi. Voiam doar să spun că mie mi s-a părut că perioada prin care trece părul meu e un bun test pentru a-mi forma o părere în legătură cu acest ser-tratament.
Să vedem ce se ascunde în cutiuța asta mică. 10 fiole cu ser-tratament (când am făcut poza, consumasem deja din ele).
O fiolă arată așa, are capătul prevăzut cu pipetă și aplicarea se face ușor (se aplică la rădăcină).
O fiolă ajunge pentru două aplicări. Sunt recomandate două aplicări pe zi. Așadar, o cutie ne ajunge doar pentru 10 zile...

Eu aplicam jumătate din fiolă dimineața după ce mă spălam pe cap, pe părul semi-ud, ținut în prosop, iar cealaltă jumătate o aplicam seara, pe părul uscat. Aplicam câte puțin, întindeam și masam ușor. Vreau să spun că NU îngrașă părul absolut deloc. În plus, oferă volum părului, mai ales când îl aplicam pe părul uscat, mă trezeam cu un volum din acela va-va-voom, satelit style :-)). Am observat că părul stă mult mai țeapăn după ce aplic acest tratament (și se coafează mai ușor).
Primele rezultate în ce privește oprirea căderii părului, le-am observat dupa vreo 7 zile. Prin a 10-a zi deja vedeam o diferență vizibilă atunci când mă uitam la perie după ce-mi periam părul. Dacă ar fi să estimez, cred că îmi cade cu vreo 70mai puțin păr ca înainte. Nu știu, totuși, cât o să dureze rezultatul, având în vedere că tratamentul complet e de 3 luni (o sa revin cu un update).
Deci, da, pentru cele care se confruntă cu probleme similare cu ale mele, cred că acest tratament funcționează.

Însă eu nu-l mai cumpăr și vă zic și de ce. Acum l-am luat la ofertă, a fost 20 lei, ceea ce e ok. Prețul întreg fiind undeva în jur la 33 lei. Ai nevoie de o nouă cutie la fiecare 10 zile, tratamentul complet durează minim 3 luni. Vorbim deja de vreo 300 lei aici. De banii ăștia cred că deja ne putem cumpăra un tratament profi împotriva căderii părului, care să ne ajungă 3 luni... și poate ne mai rămân bani și de niște multi-vitamine....
Așa că am zis că n-are rost să mă complic cu încă o cutie, din moment ce știu că n-o sa merg până la capăt cu tratamentul. Dar asta e, acum, nu puteam sa-l las acolo din moment ce avea preț promoțional. :P

5 comentarii:

  1. Interesant... O sa ii prezint si mamei mele produsul, stiu ca ea a mai folosit de la Gerocossen si i-a placut mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant review! si eu am mari probleme cu caderea parului,deci cred ca o sa le cumpar sa vad daca pentru mine sunt bune de ceva .

    ps:ti-am dat follow.te astept si pe blogul meu,poate iti place si ma urmaresti si tu :)
    xoxo
    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai bun produs care previne si combate caderea parului, ajuta efectiv la regenerarea parului pierdut. Acest produs este testat de foarte multe persoane inclusiv de mine cu rezultate 100% pozitive.
    Produsul se numeste Provillus si este sub forma de pastile care ajuta remediaza problemele legate de caderea parului.
    Sunt multe de spus, dar pentru asta va invit pe blogul personal de mai jos pentru a va informa in legatura cu calitatea produsului:

    http://regenerareaparului.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...