marți, 16 aprilie 2013

Șampon și balsam Matrix Total Results Repair

Am câștigat aceste produse la un giveaway (și cred că am spus asta de vreo 3 ori pe blog ;)) dar chiar m-am bucurat, a fost pentru prima dată când am câștigat la un giveaway - ce-i drept, doar a doua oară când am participat la unul :)) ). Oricum, ultima dată când am avut niște șampoane care să-mi placă la fel de mult, s-a întâmplat anul trecut prin luna iunie, în rest am avut numai dezamăgiri sau cel mult produse cu rezultate mediocre, fie că a fost vorba de șampoane profesionale, fie că a fost vorba de șampoane luate din plafar.
Sinceră să fiu, nu cred că le-aș fi cumpărat de una singură. Nu de alta, dar cu toată avalanșa asta de produse profesionale care promit toate minunile, am ajuns adesea să le aleg după ambalaj și miros:)) Nu e o idee bună, știu, dar dintre atâtea firme, cum să le mai aleg, mi se pare că toate ne vând aceleași promisiuni.

Părul meu înainte să folosesc Matrix Total Results Repair era sensibil, degradat, vârfuri rebele, enervant de uscat pe lungime și foarte gras la rădăcină. Știam că în general produsele pentru repararea părului sunt foarte hidratante, îngrașă și pleoștesc rădăcina.
După ce am folosit pentru prima dată produsele, mă uitam în oglindă și nu-mi venea să cred ce frumos se așeza părul, cât de plin părea și cât de bine erau mascate vârfurile deteriorate. Dupa alte 3 spălări, n-am mai avut parte de același efect WOW, dar produsele tot nu m-au dezamăgit.

Ei spun  repararea se face din interior, in mod intensiv datorita tehnologiei inovatoare Cuticle Rebond TechnologyTM
Prima dată când m-am uitat la ingrediente, nu mi-a plăcut să văd că șamponul are sodium laureth sulfate + sodiul lauryl sulfate. N-am nimic împotriva sodium laureth sulfate, dar nu înțeleg de ce a fost nevoie să le bage pe amândouă, de obicei în șampoane găseam doar unul din ele. :( Așa că m-am gândit că o să mi se ducă repede vopseaua din păr. Dar nu, vopseaua s-a menținut foarte bine, din fericire(e vorba despre vopseaua BES, care oricum e foarte bună).
Cum mă spăl des pe cap(zilnic sau la două zile, în a doua zi fiind necesar un șampon uscat) de regulă mă șamponam doar o odată(cu gândul la acel sodium lauryl sulfate) și într-adevăr curăța bine părul din prima.
Dar un mare minus are de la mine pentru faptul că îngrașă părul. :-(
De obicei, în funcție de șamponul pe care îl folosesc, a doua zi după spălare părul meu poate fi în două situații: situația gras sau situația horor de gras :-) (înțelegeți voi). Acest șampon îmi aduce părul în a doua situație, din păcate, dar mă așteptam.

Cu balsamul, în schimb, a fost altceva. N-am nimic de reproșat la adresa lui. Cu o cantitate mică descurcă perfect părul și o face instant. Nu e nevoie să stai cu el pe păr, doar să-l aplici și să-l întinzi pe lungime. Îl lasă moale, strălucitor, dar mai ales, părul nu rămâne pleoștit și întins, ci se ondulează și se așează frumos, natural și pare mai dens - lucruri care m-au uimit și pe care le-am apreciat foarte tare.
Alte aspecte pe care le-am observat au fost că numărul firelor de păr căzute la clătire s-a diminuat cu mult și părul e mai puternic.
După o lună de utilizare, cu sinceritate spun că am constatat o îmbunătățire a stării părului și tocmai pentru a le aprecia cât mai corect, în această lună nu am mai folosit nici keratina Anian, nici bifazicul, nimic, doar aceste produse. Probabil e vorba despre ceva ingrediente care mi-au îmbrăcat firul de păr și de fapt nu s-a reparat realmente, nu mă pricep așa de bine, dar nu mă interesează asta, ci faptul că am un păr mai frumos decât înainte de a le folosi (părul rău oricum va fi tăiat în timp). Și pe lungime nu mai e deloc uscat, ca înainte, ci moale și strălucitor.
Produsele o să mă mai țină cam o săptămână-două(deci în total vreo 6), mai ales balsamul(șamponul nu e foarte dens, comparativ cu alte șampoane profesionale). Șamponul îl voi folosi doar pe lungime de acum(cât a mai rămas din el), pentru că prea tare îmi îngrașă rădăcinile și nu mai pot cu acest "chin". Îngrășarea foarte rapidă a părului a început să apară abia dupa 2-3 săptămâni de la utilizare.
Oricum, pentru destinația lor au făcut o treabă foarte bună și singurul minus este acela că șamponul nu se prea potrivește unor rădăcini grase. Dar aș recumpăra cu plăcere balsamul - favoritul meu până în prezent(sau aș încerca și masca din aceeași gamă).
Mirosul e ușor acrișor(ceva între mere verzi și Sprite, cel puțin așa îl percep eu :P). Recipientele sunt dintr-un plastic moale, orificiile sunt mari, produsul iese ușor(valabil pentru amândouă).
Șamponul are 300 ml, iar balsamul 250. Prețul lor variază în funcție de site(le găsiți începând cu prețul de 30-36 lei fiecare, până la 47-50 lei) - mai ieftine decât majoritatea produselor profesionale, deci un motiv în plus pentru a le încerca :D

Ingredientele(șamponul și apoi balsamul)





Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...