miercuri, 24 octombrie 2012

Vopseaua Subtil gel


Am scris deja aici cât de mult mi-a plăcut şamponul Subtil din magazinul Melkior, aşa că ştiam că o să cumpăr şi alte produse din gama franţuzească Subtil. Vopseaua mea de supermarket: L'oreal Sublime Mousse, pe care o foloseam în ultima vreme, costă 28-32 lei, iar cea de la Subtil costa 31 lei vopseaua(50 ml) + 8 lei oxidantul de 6%. Adică o vopsea profesională bună, cu doar câţiva lei mai scumpă ca una din hypermarket - nu puteam spune nu.
Înainte eram vopsită cu nuanţa Şatenul foarte deschis pur, iar eu având părul decolorat, mă umpleam de nervi când vedeam că la vreo două săptămâni după vopsire, începea să iasă iar la iveală acel gălbui urât specific părului decolorat. Am crezut că o să treacă cu timpul, dar după trei cutii de Sublime Mousse n-am mai rezistat să văd galbenul ăla oribil, aşa că m-am făcut cu Subtil la două săptămâni şi două zile după ultima vopsire(prea repede, ştiu, dar nu mai putem sta aşa).
Am ales nuanţa 8.2 blond clair irise. Poza lor de pe site nu e deloc relevantă, eu am ales-o din catalogul din magazin şi e un blond cenuşiu deschis, pe site pare un şaten închis(am observat că pe siteul Melkior toate nuanţele sunt redate foarte, dar foarte aiurea). Oricum, deşi irelevantă, poza lor este asta:


Mi-ar plăcea să vă arăt cum mi-a ieşit, dar nu ar însemna mare lucru. Şi o să vă spun şi de ce. :)) De ani de zile, la toate vopselele din hypermarket pe care le-am folosit, o singură cutie îmi era mai mult decât suficientă,  căci deşi am părul până sub linia sânilor, e foarte subţire. Ba chiar la vopselele-spumă aveam impresia că îmi ajunge să îmi dau straturi peste straturi. Aşa că bineînţeles am luat doar o sticluţă şi din Subtil. Şi nu mică mi-a fost mirarea când după ce am băgat de două ori pensula în bolul în care mi-am preparat vopseaua, mi-am dat seama că n-o să-mi ajungă pentru tot părul. Eram în baie cu pensula în mână şi cu o mutră îngrozită, iar în mintea mea se desfăşura un întreg scenariu în care urma să am un păr gen curcubeu. Iar încă o vopsire nu-mi surâdea deloc, având în vedere că era a 3-a vopsire în ultimele 7 săptămâni. Însă cu vopseaua preparată în bol, ce era să fac, doar nu era să arunc bunăciune de vopsea?!:))  Aşa că am continuat s-o aplic cu zgârcenie maximă, mai ales pe părţile exterioare ale părului şi mai puţin pe dedesubt(mda, pe sistemul măcar să se vadă :)) ) Desigur că nici aşa nu a fost suficientă. Stratul aplicat a fost în multe locuri prea subţire, aşa că am aşteptat cu emoţii rezultatul.
Şi n-a fost chiar aşa rău. În locurile unde am aplicat vopseaua bine, a ieşit o nuanţă supeerbă, îmi place de mor. În rest a acoperit aşa timid, aşa că acum am ceva asemănător cu nuanţa vopselei Subtil, dar cu nişte reflexii de la vechea vopsea(nu e o diferenţă mare, sunt nuanţe asemănătoare). Nu vreau să mă mai vopsesc acum, căci e prea mult pentru părul meu, dar next time îmi iau două sticluţe şi sunt sigură că o să iasă super.
Am observat bineînţeles mari diferenţe între vopselele din hypermarket şi aceasta. După vopselele din hypermarket aveam un păr fin, puţin uscat şi doar atât, dar după ce m-am făcut cu Subtil, aveam volum, textură, strălucire, exact aşa cum îmi imaginam eu că ar trebui să facă o vopsea(deja m-am spălat de 3 ori pe cap şi efectul rezistă).

La Subtil există mai multe game de vopsele de păr(sunt şi fără amoniac).
Deci un mare DA pentru această vopsea, deşi e nevoie de mai multă vopsea ca de obicei, ceva la o calitate similară şi acelaşi preţ e greu de găsit, eu deja abia aştept să mă fac data viitoare!

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...