duminică, 7 octombrie 2012

Fixativ Balea Power Volume

La ce te poţi aştepta de la un fixativ cu 9 lei şi ceva?! Nu l-aş fi cumpărat niciodată dacă nu citeam pe mai multe bloguri că e foarte bun.
Eu l-am cumpărat ca să-l folosesc numai pentru a da volum părului. Îmi ţineam capul în jos şi îl aplicam de la distanţă.:) Nu prea funcţiona, doar îl îmbâcsea, aşa că timp de câteva luni a stat abandonat pe un raft. Într-o zi mi-a dat prin cap să-mi fac bucle cu ondulatorul(de obicei nu-mi fac, fiindcă nu rezistă la părul meu). Am luat fixativul şi de fiecare dată când terminam de ondulat o şuviţă, aplicam din belşug fixativ peste ea şi aşa am făcut cu tot părul, până am terminat ondularea.
Şi buclele mele au rezistat câteva ore! Bine, cu fiecare oră se lăsau câte puţin, dar să fi trecut vreo 6-7 ore până când au început să-şi piardă forma(ceea ce e un miracol la mine).

Fixativul visurilor mele e acela care fixează puternic, durabil şi cu toate astea nu se observă în păr. Mda, cam rar aşa ceva.
Acesta de la Balea se observă, dar la cât de bine fixează şi la preţul lui, te-ai aştepta să ai nişte suviţe tari îmbâcsite de fixativ, însă "nivelul de îmbâcsire şi întărire":)) al părului este unul mediu-acceptabil.
Cu toate că a susţinut aşa de bine buclele făcute cu ondulatorul, nu susţine şi buclele lejere şi efectul nu e unul dorit dacă vrei să-l foloseşti doar pentru volum.
Un lucru nu îmi place deloc şi contribuie foarte tare la faptul că nu o să-l mai cumpăr: mirosul lui. În general pentru mine nu contează mirosul unui produs, dar acesta duhneşte a fixativ din acela ieftin, de supermarket şi partea rea e că mirosul persistă în păr, pur şi simplu miroase a ieftin, se amestecă cu parfumul pe care-l porţi, bleah!
Nu prea folosesc produse de styling, decât rar, dar data viitoare prefer să-mi cumpăr un fixativ bun, care miroase frumos, chiar dacă bineînţeles va fi mult mai scump.
Un lucru de ştiut despre acest fixativ este că se poate găsi şi în varianta travel-size, care e mai recomandată pentru a testa produsul(nu ştiu de ce l-am luat full-size). Se găseşte în magazinele DM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...