luni, 25 iunie 2012

Shopping Carespot

În urmă cu câteva zile am prins un voucher de la Groupon, cu 45% reducere la produsele profesionale pentru păr label.m pe carespot.ro. Mai mult decât atât, la două produse comandate primeai cadou și portfardul din imagine. Am cumpărat voucherul și am pus rapid o comandă, deși dacă n-aș fi avut voucher nu aș fi cumpărat niciodată produse label.m, firma asta nu mi-a atras atenția, dar cu ocazia asta am zis să-i dau o șansă.
Pe șampon+balsam+transport am plătit 72 lei(și am primit și portfard cadou), ceea ce e mai mult decât perfect, din moment ce doar balsamul costa 63 lei în mod normal.
Mi-a plăcut sigiliul aplicat pe sticle, mi-a plăcut că a venit rapid coletul, nu am ce să reproșez în ce privește livrarea și serviciile Carespot. Portfardul e foarte drăgut, deși dintr-un material ieftin(nici n-aveam alte așteptări).

Mi-am luat Treatment Shampoo pentru păr vopsit sau tratat chimic și Daily Shine Conditioner(la ăsta m-a atras cuvântul shine). Ambele au 300 ml și în mod normal șamponul costă 48 lei, iar balsamul 63 lei. Ca primă impresie, șamponul miroase frumos(deși îmi aduce puțin aminte de Tresemme), dar balsamul miroase divin(a ceva gumă de mestecat delicioasă)! Și e foarte, foarte dens. Abia aștept să le încerc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...