duminică, 2 noiembrie 2014

Macadamia Oil Extract Hair Treatment de la Hello Free Z One Discount

Despre Hello Free Z One Discount și cât de bucuroasă am fost să descopăr acest magazin, am scris aici.
Această mască a fost foarte ieftină (7 lei) - pare un fake al celebrelor măști profesionale Macadamia Natural Oil și conține următoarele:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Behentrimonium Methosulfate, Propylene Glycol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Parfum, Methylparaben, Propylparaben

Știți acele măști ieftine care produc efecte minunate(gen Placenta de la Kallos)? Această mască nu se încadrează în acea categorie. ;))
Caracteristica sa principală este un miros puternic, sintetic, nu neapărat plăcut. E atât de parfumată încât nu poți să-ți ții prea mult nasul aproape ea, te sufocă. Nu mi-a plăcut deloc acest lucru, aveam senzația că îmi puneam parfum-cremă în cap(e chiar foarte densă, ca o cremă).
Am lasat-o pe păr minimum 10 minute(pe cutie se recomanda 7-10 minute) și nu pot spune că îmi descurca părul foarte bine, cum eram obișnuită cu măștile. În privința asta a avut efectul unui balsam obișnuit. Nu am remarcat nimic special la ea, mi s-a părut cam apă de ploaie pentru o mască-tratament(!). Rău nu a făcut, dar a rămas la nivelul unui balsam pentru netezire.

Nu văd de ce aș recumpăra-o și probabil așa se întâmplă de obicei cu produsele care imită alte produse celebre.

6 comentarii:

  1. Vineri am fost și eu pentru prima oară la Hello Free Z One Discount și chiar mă tenta să cumpăr masca. Eram cu ea în mână și mă tot gândeam... până la urmă am lăsat-o totuși și bine am făcut :)).
    Mulțumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;))
      Iti mai amintesti cumva daca aveau samponul TRESemme cel pentru volum , 24H Body? :-D

      Ștergere
  2. o am si eu si sincera sa fiu nu imi place :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar nu e un produs de calitate :( era de asteptat la 7 lei, cu toate ca mai sunt si surprize uneori ;))

      Ștergere
  3. Nu am incercat-o si dupa ce am citit articolul tau sigur nu o voi incerca. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca mai sunt persoane carora nu le place, deci chiar cred ca e un produs destul de slab ;))

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...