miercuri, 13 martie 2013

DIY: Laminarea părului cu gelatină (pe păr fin și gras la rădăcină)

Detaliile despre laminarea părului acasă, le găsiți aici, de unde am luat și eu ideea și am pus-o în practică. Sunt acolo multe păreri ale fetelor încântate și niște poze mai mult decât grăitoare.
Și acum o să vă zic cum am făcut eu și cum nu mi-a ieșit mare lucru...
Am respectat toți pașii: gelatina amestecată cu apă, cana pusă în apă caldă și așteptat până se dizolvă gelatina...
                                   
Apoi urma pasul în care trebuia să o amestec cu un balsam sau o mască (un hidratant puternic, pentru că gelatina usucă părul, din câte am înțeles). Eu am amestecat cu masca Midollo&Placenta și cred că asta a fost greșeala mea... pur și simplu nu cred că s-a potrivit.
Am lăsat-o 40 minute cu părul învelit în celofan și într-un prosop(înainte să-l înfășor în prosop, am și uscat vreo 6 minute cu phoenul, așa știam că va da rezultate mai bune.)

Rezultatul: un păr ceva mai strălucitor, pare VAG mai des, dar nici vorbă să stea drept sau cuminte. Tot zburlit e la vârfuri și în plus, pentru prima dată după multe luni, se electrizează! Nu am înțeles de unde până unde, dar e foarte posibil ca masca Midollo să fi fost greșeala(comparând și cu rezultatele pe care le are aplicată individual).
Încă ceva: nu mi se pare un tratament potrivit pentru părul fin și gras. Mie îmi pare rău că am aplicat și la rădăcini. Dacă vă știți ca mine: cu părul fin și gras la rădăcină și dubios de uscat în rest, aplicați doar pe porțiunea cu parul uscat sau aplicați peste tot, dar nu insistați la rădăcini.
Deci ori am dat greș cu gelatina, ori aveam așteptări prea mari de la ea, voi mai încerca peste o lună să o amestec cu un alt balsam. Până atunci, mă întorc la tratamentul leave-in de la Avon.

LE: din ce am auzit de la alte fete, unele au avut aceleași rezultate ca mine, deci nu cred că am greșit amestecând cu masca Midollo, ci se pare că pe un anume tip de păr nu merge.

14 comentarii:

  1. si eu am incercat-o acum ceva timp si am patit exact ca tine
    eu cred ca nu ai gresit cu nimic
    ori reteta este ineficienta ori se potriveste unui anumit tip de par

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit si eu despre metoda asta, insa eu am parul gras, si nu ma mai risc :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau, eu nu am mai auzit pana acum de asta, dar nici nu o sa incerc. Noi, fetele cu parul gras, suntem predispuse la rateuri de genul acesta, pentru ca NIMIC nu prieste parului gras :(((

    RăspundețiȘtergere
  4. da :(( De multe ori le invidiez pe cele cu par uscat, ca sunt mai multe remedii pentru parul uscat, decat pentru cel gras

    RăspundețiȘtergere
  5. Am intrat pe linkul de unde ai luat rețetă si acolo spune ca după tratament parul trebuie uscat ( zic eu cu peria) si pe urma cu placa. Acești doi pasi zic eu ca ar face diferență pentru reușită tratamentului. Folosirea periei si a plăcii închide procesul de laminare prin simplu motiv ca folosind peria si placa se închide cuticula. Bineînțeles ca si daca folosește placa la o temperatura nepotrivita firului de par dăunează. Si tratamentul ar rezista mai mult in par daca se folosesc șampoane care mențin tratamentul. Părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu l-am uscat cu un uscator de par de f buna calitate si l-am intins cu o placa asemenea :)

      Ștergere
  6. Laminarea” este o procedură prin care firul de păr este protejat de o substanță specială, care îl îngroașă și îl face să arate sănătos. Vezi cum o poți face acasă.

    Laminarea nu este doar o procedură prin care să îi dai volum și strălucire părului, ci îl și protejezi de factorii externi, precum praful sau razele ultraviolete. Nu este nevoie să mergi la salon, pentru că poți face acest proces și acasă. Una dintre cele mai bune metode pe care o poți încerca este laminarea părului cu gelatină.

    Beneficiile laminării cu gelatină
    Laminarea cu gelatină îți oferă un păr mai sănătos și te protejează de temperaturile scăzute iarna și de cele foarte ridicate iarna, potrivit mybeautiness.com. În plus, te scapă de vîrfurile despicate și de firele de păr rupte.

    Cum îți laminezi părul
    Primul pas este să fierbi apa și să o lași să se răcească. Adaugă, apoi, o lingură de gelatină într-un bol de sticlă și toarnă peste ea trei linguri de apă călduță. Dacă ai părul foarte lung sau foarte gros, mărește cantitățile de trei ori: adaugi trei linguri de gelatină și nouă linguri de apă. Amestecă bine ingredientele și nu te îngrijora dacă gelatina se lipește de tacâmuri, pentru că se curăță repede. După ce obții o pastă omogenă, acoperă bolul, pentru a nu se răci.

    Citește continuarea pe pagina următoare.

    Sursa foto: Shutterstock.

    femeie cu par frumos

    Cât lași gelatina să se dizolve, mergi și spală-te pe cap cu șampon, aplică balsam și clătește-te bine. Dacă au trecut aproximativ 20 de minute de când ai amestecat ingredientele, adaugă și jumătate de lingură de balsam în compoziție, amestec-o din nou și aplic-o pe părul ud, la distanță de 1 cm de rădăcină. Este important să nu aplici această substanță pe scalp sau la rădăcină. După ce ai terminat, pune-ți o pungă de plastic pe cap și încălzește-ți părul cu un prosop și un uscător pentru aproximativ 10 – 15 minute. Cu masca de gelatină trebuie să stai aproximativ 45 de minute, după care spală-te pe cap cu apă. Vei vedea că vei scăpa repede de compoziția din păr, datorită balsamului pe care l-ai adăugat.

    Cât de des faci laminarea părului
    Nu abuza de această procedură. Laminarea părului trebuie făcută o dată pe săptămână, timp de aproximativ două luni. Rezultatul va fi vizibil după prima aplicare, după care efectul se va intensifica.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am incercat si gelatina si efectul a fost wow!N am omogenizat bine...am gresit putin reteta ,dar am pus o si asa (cam granulata,se cam uscase..).Nu am aplicat pe radacini,am parul normal ,mi se mai ingrasa rareori la radacini.Imitial nu mi s a parut cine stie ce,dar dupa ce am folosit placa nu mi venea sa cred!Stralucea cum nu l am mai vazut demult(dupa 30 de ani..nu mai straluceste asa:() si parul il simt mai greu asa..imi aduce aminte de 18 ani haha.Eu sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  8. Voi incerca aceasta varianta:
    http://www.unica.ro/articol/cum-sa-faci-laminarea-parului-acasa-128213

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea sa stiu daca imi pot lamina parul imediat dupa vopsire sau trebuie sa astept cateva zile ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...